Måtte bare si det

carinasverden

Forumet er livet
Jeg er kjempeglad.
Så sliten. Lei av å være gravid og tung, ha vondt "over alt" og kroppens forandringe,
men likevel kjempeglad for det! Kjempeglad for at jeg får oppleve denne følelsen av et liv som vokser inni meg. kjempeglad for at jeg skal få et barn, en datter. Kjempeglad for at hun ikke er født prematur, (ihvertfall ikke ennå).

Likevel kan jeg nesten ikke vente på at dette skal være over, at jeg skal få tilbake kroppen min, at jeg skal ha en skjønn datter[:)]

[:)][:)]
Må si meg enig..

Det er absolutt ingen selvfølge at jeg sitter her med en baby i magen.. Det har vært en lang vei hit..
Men jeg gleder meg allikevel veldig til å være ferdig med å gå gravid og få gutten min ut[:D]

Sitter med akkurat samme følelsen.

Vært en lang vei hit, men jeg gleder meg veldig nå til å bli ferdig å få treffe prinsessa vår.

enig enig enig!

Så glad og takknemlig for å være gravid og for å være av de heldige som slapp å vente i mange
år med prøving og feiling før testen var positiv! Og ikke minst fordi det ser ut som lille jenta i magen
er frisk og sunn!

MEN GUUUD SÅ GODT DET SKAL BLI Å FÅ IGJEN KROPPEN SIN! [;)]

ORIGINAL: carinasverden

Jeg er kjempeglad.
Så sliten. Lei av å være gravid og tung, ha vondt "over alt" og kroppens forandringe,
men likevel kjempeglad for det! Kjempeglad for at jeg får oppleve denne følelsen av et liv som vokser inni meg. kjempeglad for at jeg skal få et barn, en datter. Kjempeglad for at hun ikke er født prematur, (ihvertfall ikke ennå).

Likevel kan jeg nesten ikke vente på at dette skal være over, at jeg skal få tilbake kroppen min, at jeg skal ha en skjønn datter[:)]

Sign. !!!

Back
Topp