Den perfekte mor er påan igjen
Forelsket i forumet
Marsboere 2020
Påskekyllingene 2020
Februarlykke 2022❄️
For ett år og to dager siden satt jeg med positiv test i hånden
I dag ligger en snart 4 mnd gammel gutt på gulvet og leker og snakker med babygymmen sin. Gled dere jenter! Men dere som venter nr 1, husk å nyte at du kan dusje og gå på do når det passer deg, at du får spise når du er sulten, og kan nyte måltidene sammen med mannen din, ikke at en av dere må vente på tur
I dag ligger en snart 4 mnd gammel gutt på gulvet og leker og snakker med babygymmen sin. Gled dere jenter! Men dere som venter nr 1, husk å nyte at du kan dusje og gå på do når det passer deg, at du får spise når du er sulten, og kan nyte måltidene sammen med mannen din, ikke at en av dere må vente på tur
tenk det, ett år går fort! Plutselig er det våre babyer som ligger og leker i gymmen
Hvis jeg trilla, så kunne jeg av og til klare å få det opp i 45 minutter. Men ho var heldigvis forutsigbar på når ho skulle sove, så det var lett å planlegge sånn sett
Om natta sov ho ganske godt fra ho var ca halvannen mnd (viste seg at ho fikk for høy dose av en livsviktig medisin, så ho fikk plager om nettene og sov dårlig fram til den var justert), og ho har funnet søvnen sjøl fra ho var 3 mnd. Så akkurat det er jeg ekstremt takknemlig for