Måtte bare fortelle det!!!!:p

Carro_suss

Glad i forumet
Klarte ikke å holde meg, måtte fortelle det til mamma og Søstra:) lei av å ikke kunne fortelle det til noen:) hadde en lang samtale med mamma og det var kjempe koselig:), om syntomer hu hadde tidlig, om svangerskapet og fikk masse tips og råd:) glad i mammaen min:) så i morgen har mamma folie middag med mine søsken så da får hele familien vite det:) hun forteller det da jeg bor 50 mil unna og ikke er der under middag:) fortalt det enda?

Nope, bare bestevenninna mi og samboeren min som veit noe, enda jeg gleder meg til å offentliggjøre det ;) FOLIE middag? Hehe.... Autocorrect...? :p

Sent from my HTC One X using BV Forum

Å, så hyggelig! :)
Jeg har ikke sagt til familie enda, vil hvertfall vente til jeg vet alt er bra på onsdag.
Har fortalt det til sjefen min av praktiske årsaker, og til legen ;)

Hahaha, ja vi får prøve lage det engang ;)

Skulle egentlig vente jeg og, meeeen klarer ikke vente! Forteller det til mine foreldre idag, med beskjed om at de skal holde det hemmelig;) Av en eller annen grunn er jeg nervøs for å si det. Aner ikke hvorfor, denne nyhetene har de ventet på i årevis :P Kjekt å ha noen andre enn samboern å prate med det om og som har vært igjennom det samme.

Folie middag er drit godt:p har dere ikke hørt om det:p veldig 2013:) ;) Hehe fuck fat fingers and autoshit! Mente familie middag:)

Hahaha, tidenes svar :D

Skulle egentlig vente jeg og, meeeen klarer ikke vente! Forteller det til mine foreldre idag, med beskjed om at de skal holde det hemmelig;) Av en eller annen grunn er jeg nervøs for å si det. Aner ikke hvorfor, denne nyhetene har de ventet på i årevis :P Kjekt å ha noen andre enn samboern å prate med det om og som har vært igjennom det samme.
Ja jeg også var nervøs, aner ikke hvorfor:p var veldig godt å få det ut da:) prata lenge med mamma, morsomme høre at hu hadde samme syntomer som meg i starten:) spennende å prate om alt, i alle fall for meg som er førstegangsgravid :)

Det er sååå gøy å fortelle den gode nyheten til folk, så det er veeeeldig vanskelig å ikke si noe.... selv om jeg har sagt det til en del allerede (fordi alle spør jo hvordan det går med prøvingen og jeg kan IKKE lyge :happy118) alle som kjenner meg ser rett gjennom meg når jeg lyger hehe...

Det er sååå gøy å fortelle den gode nyheten til folk, så det er veeeeldig vanskelig å ikke si noe.... selv om jeg har sagt det til en del allerede (fordi alle spør jo hvordan det går med prøvingen og jeg kan IKKE lyge :happy118) alle som kjenner meg ser rett gjennom meg når jeg lyger hehe...
Det er mitt problem også, så håper ikke noen flere spør:p så kan jeg velge selv, hvem og når:) klarer ikke lyve:)

Kommer til å vente ganske så mange uker til før det fortelles til hele verden. Men uti neste mnd forteller vi det sikkert til familie :)

har fortalt det til bestevenninna mi :D mn tenkte å prøve å tente med å fortelle det til mamma å de når vi skal på besøk til de i begynnelsen av feb, hvis jeg klarer det^^

trur vi må fortelle svigers det snart å, for vi bor på en liten bygd, og er fryktelig trist om de får vite det av noen andre enn av oss:P og handlet gravidtest foran en venn av familien, kan lekke der, og 3 damer som jobbet på treningssenteret, derav hu ene kjenner svigermor som fikk "vite" det da jeg lurte på om man kunne fryse medlemskapet om man var gravid...:P så redd for at det kan lekke ut:D

Så hyggelig <3 Fortalt det til mamman min og pappa fikk høre det i dag.
Pappa synes det var så hyggelig nyhet at han klarer nesten ikke å holde :smiley-angelic006 Hehe.. Men han fikk streng beskjed om at det er noe vi vil fortelle når vi er helt klare for det :)

Tror dem fleste får høre det i uke 12 :)

Her har vi sagt det til svigers, svigrinna og svoger...mamma, pappa og søstrene mine...også har samboer sagt det til 3 kompiser...han klarer jo ikke holde seg!! Eg skal ikke fortelle det tl flere før det nærmer seg 12 uker :)

Her har vi sagt det til svigers, svigrinna og svoger...mamma, pappa og søstrene mine...også har samboer sagt det til 3 kompiser...han klarer jo ikke holde seg!! Eg skal ikke fortelle det tl flere før det nærmer seg 12 uker :)
Blir vel det samme som får vite det til oss snart å:) så skal kjæresten på gutte tur en helg i februar og da forteller han gutte gjengen :) svigers får vel vite det i dag:)

Back
Topp