Måtte bare dobbeltsjekke... igjen :p

tingeling1990

Glad i forumet
Det holdt ikke med x antall tester forrige helg, jeg måtte ta en ny idag for å forsikre meg om at for det første er sant, for det andre om jeg forsatt er gravid, og for det tredje om den lille utvikler seg som den skal med mtp hcg osv :) føler meg som den crazy preggie!:p haha

Forrige uke var testen 1-2 uker og idag var den 2-3 uker!:D hurra!!
I følge mine bereininger med forrige mens, sykluser og mtp når jeg har testa negativ så skal jeg være 6+0 på vei idag. Men med resultatet på testen står det 4-5 uker. Blir spennende å se med lege mandag hva hun tenker om hvor langt jeg er på vei :)

Ha en fin dag alle sammen <3
 

Vedlegg

  • 20160507_103758.jpg
    20160507_103758.jpg
    339 KB · Visninger: 35
Så bra. :)
Jeg hadde jo en haug med sånne strimmeltester, så jeg har tatt en test hver morgen. Både for moro skyld, etter så mange negative tester så nyter jeg å se streken komme opp altså! Og så limer jeg de under hverandre så jeg kan se at strekene blir sterkere. :p Så jeg er nok minst like crazy som deg. ;)
 
Så bra. :)
Jeg hadde jo en haug med sånne strimmeltester, så jeg har tatt en test hver morgen. Både for moro skyld, etter så mange negative tester så nyter jeg å se streken komme opp altså! Og så limer jeg de under hverandre så jeg kan se at strekene blir sterkere. :p Så jeg er nok minst like crazy som deg. ;)

Så gøy å høre :) er noe med det å få bekreftelse i en slik spennende periode, pluss kjekt å se tilbake på senere :D
 
Tok en digital for 13 dager (3+6) siden og fikk 1-2, tok en ny i dag og fikk 3+ (5+5) så satser på at det går bra denne gangen. Hadde sa i fjor på sensommeren
 
Så bra. :)
Jeg hadde jo en haug med sånne strimmeltester, så jeg har tatt en test hver morgen. Både for moro skyld, etter så mange negative tester så nyter jeg å se streken komme opp altså! Og så limer jeg de under hverandre så jeg kan se at strekene blir sterkere. :p Så jeg er nok minst like crazy som deg. ;)


Akkurat slik jeg gjør det også:) Mannen min synes jeg er gal, men godt å lese at jeg ikke er alene om det :D
 
Back
Topp