Måtte bare bake en

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
Gulrotkake klokken 6:00 i morges, så nå sitter jeg ved kjøkken bordet med en stor kopp te og lun gulrotkake og nyter stillheten;)

Gulrotkake klokken 6:00 i morges, så nå sitter jeg ved kjøkken bordet med en stor kopp te og lun gulrotkake og nyter stillheten;)
:eek: hva er du laget av, kvinne?
Er meget imponert over energi nivået ditt disse morgentimer...

Virket utrolig godt med fersk gulrot kake og kaffe (i mitt tilfelle) til frokost da...

Veldig godt;)

Tror jeg går å ruger gitt- våken siden 0420 så jeg syns jeg holdt ut lenge. Tror ikke jeg hadde blitt populær om kenwooden startet før 6.... ;)

Men gubben klaget ikke over kaffe og nybakt på sengen;)

Oioi, meget imponert altså! Sover ikke så bra sjøl, men jeg gjør intet fornuftig i våke-timer på natta ;-) Høres jo himmelsk godt ut med denne kaka da! Kos deg :-)

Når tar du mot besøk? :-P
Jeg vil også bake nå :-)

Hihi, flinka, men det hørtes veldig veldig godt ut altså.
Har nå i over en uke hatt såååå lyst på hjemmelagede boller og pizzahorn.
Men jeg er så absolutt ikke et kjøkkenmenneske, så det blir bare utsatt og utsatt :(
Kanskje jeg bare skulle blitt inspirert av deg til å få det gjort i løpet av helga om ikke annet ;)

Åhh herlighet så flink du er da :) Heldige han mannen din :D

Det hørtes vannvittig godt ut. Misunner deg den energien ja :)

Ååå, æ vil åsså ha kake!
Må bake snart... :)

heheheheh :D må jo bare le ettersom jeg nettopp leste hva du skrev på "skravletråden" :D
Gå og bak en kake, Løvesnuppa!
Den så jeg å. Men du Løvesnuppa min gulrot kake er med brunt sukker, gulrøtter og samalthvete... Ikke av de værste dag- kan vel unne deg selv litt kos i helgen!?

Back
Topp