Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Svarer på alle trådene dine jeg:) Koselig at du er så aktiv i kveld!Alveskatt skrev:
Vi skal vel dra på tidlig UL rundt uke 11 tenker jeg og blir å fortelle det etter det:) Tror bare vi viser UL bildet av nye mageboeren jeg.. Er vel ikke av den "kreative" typen, og er så mange som venter på det:)
Må forresten si at sist pappa skulle få vite om mini så fikk han testen sammen med farsdagsgaven fra oss,og jammen trodde han ikke at det var en fancy kulepenn han satt med i hånda :D så en ny test skal han ikke få i år,eller kanskje vi skal se om han har lært? Hahahah fikk heldigvis stoppet han før han dro av "hetten" på testen så han slapp å ta på oppsugningsdelen:pKnerten&Mamma'n skrev:
tenk om faren din hadde åpnet hetten og prøvd å skrive med den....ser det for meg..heheheMå forresten si at sist pappa skulle få vite om mini så fikk han testen sammen med farsdagsgaven fra oss,og jammen trodde han ikke at det var en fancy kulepenn han satt med i hånda :D så en ny test skal han ikke få i år,eller kanskje vi skal se om han har lært? Hahahah fikk heldigvis stoppet han før han dro av "hetten" på testen så han slapp å ta på oppsugningsdelen:pKnerten&Mamma'n skrev:
I går kveld begynte jeg å lage en "video" av noen få bilder- fra datteren våres liksom.tulletutt skrev:
Begynner meg bilde av meg og pappaen, UL-bilde av min datter, magen min, 1 bilde osv...på slutten er det er bilde av hun hvor det står: jeg har blitt en stor jente etter det ett bilde hvor småen har matet dukken sin med yoghurt, så står det på bildet: Jeg liker å mate dukkene mine- neste bilde: Jeg har så lyst til å bli storesøster...... Så kommer bilde av positiv test :) Samtidig som denne "filmen" går skal jeg ta av hun genseren siden hun skal ha på en body hvor det står: Jeg skal bli storesøster- Gleder meg villt til å vise