Måter og fortelle at man er gravid på

Jakobe4

Betatt av forumet
JA få høre...

Trenger virkelig og bli inspirert...

Tenker en Tshorte med eventuelt text på, men aner virkelig ikke hva... 

Svarer på alle trådene dine jeg:) Koselig at du er så aktiv i kveld!

Vi skal vel dra på tidlig UL rundt uke 11 tenker jeg og blir å fortelle det etter det:) Tror bare vi viser UL bildet av nye mageboeren jeg.. Er vel ikke av den "kreative" typen, og er så mange som venter på det:)

Alveskatt skrev:
Svarer på alle trådene dine jeg:) Koselig at du er så aktiv i kveld!

Vi skal vel dra på tidlig UL rundt uke 11 tenker jeg og blir å fortelle det etter det:) Tror bare vi viser UL bildet av nye mageboeren jeg.. Er vel ikke av den "kreative" typen, og er så mange som venter på det:)

Og jeg liker at du svarer på alle trådene mine :) Supert at noen henger med... Er så dødt her inne...Idag viste jeg ikke om jeg gadd og inn... Men måtte inn og sjekke om det var noen nye gravide...altid koselig og se :) Håper flere vil lage tråder om forskjellig ting...aldri for tidlig og di samme trådene vil nok bli tatt opp igjen og opp igjen ;)

Vi har en body der det står: "Jeg skal bli storesøster"...tror rett og slett at vi gjør det på den enkle måten :) i forteller det til foreldrene + søskene våre tidlig...kun fordi jeg ikke klarer å snakke med de uten å si det...kan ikke en gang ringe min mor nå i frykt for å fortelle det- eller så begynner jeg bare å flire- og da merker de at det er noe på gang :p

Med T så fikk de kommende bestemødrene ei tskjorte hver med "verdens beste mommo/farmor" på. :) Denne gangen skal T få en body med "jeg skal bli storesøster" på. :)

Syns alle vet det allerede jeg.. forbanna gubben!!:p Min familie bor langt unna, så trur vi bare ringer dem også får førstemann si ifra at det blir et barn til :) Eventuelt sende en julegave med noe rart.. Så det til pappa på tlf, for noe annet turte jeg ikke... :p

Lurer på ossen jeg skal fortelle det til en familie som kommer til og bli sure... Håper det kommer mange gode tips etter hvert her....Det trenger jeg ;)

Skal ordne ei T-skjorte der d står "Storebror" Den skal lillegutt ha på seg så blir ej å sende t folk 1desember! D e planen!

Her går vi nok for en genser hvor det står: jeg skal bli storebror:) sende han med den i bhg og om vi skal på besøk til noen:) ellers til familien osv så sender vi nok bilde med genseren på eller noe siden min familie bor milevis unna oss.

Må forresten si at sist pappa skulle få vite om mini så fikk han testen sammen med farsdagsgaven fra oss,og jammen trodde han ikke at det var en fancy kulepenn han satt med i hånda :D så en ny test skal han ikke få i år,eller kanskje vi skal se om han har lært? Hahahah fikk heldigvis stoppet han før han dro av "hetten" på testen så han slapp å ta på oppsugningsdelen:p

I går kveld begynte jeg å lage en "video" av noen få bilder- fra datteren våres liksom.

Begynner meg bilde av meg og pappaen, UL-bilde av min datter, magen min, 1 bilde osv...på slutten er det er bilde av hun hvor det står: jeg har blitt en stor jente etter det ett bilde hvor småen har matet dukken sin med yoghurt, så står det på bildet: Jeg liker å mate dukkene mine- neste bilde: Jeg har så lyst til å bli storesøster...... Så kommer bilde av positiv test :) Samtidig som denne "filmen" går skal jeg ta av hun genseren siden hun skal ha på en body hvor det står: Jeg skal bli storesøster- Gleder meg villt til å vise

Knerten&Mamma'n skrev:
Må forresten si at sist pappa skulle få vite om mini så fikk han testen sammen med farsdagsgaven fra oss,og jammen trodde han ikke at det var en fancy kulepenn han satt med i hånda :D så en ny test skal han ikke få i år,eller kanskje vi skal se om han har lært? Hahahah fikk heldigvis stoppet han før han dro av "hetten" på testen så han slapp å ta på oppsugningsdelen:p

HAhahaahha ler meg skakkemoticon  tenk om faren din hadde åpnet hetten og prøvd å skrive med den....ser det for meg..hehehe

Når jeg skulle bli tante for første gang, kom søstra mi innom jobben min med en blomsterbukett hvor kortet sa: Gratulerer, du skal bli tante! Ikke så veldig orginalt kanskje, men jeg synes det var en veldig fin måte å få beskjeden på

Knerten&Mamma'n skrev:

Hahahha, nå fikk jeg meg en real latter! Hysterisk morsomt :D

Vi skal kjøpe kaffekopper som det står "Verdens beste bestemor" og "Verdens beste bestefar" og skrive en liten lapp oppi om at den lille gleder seg til å hilse på i juni :)

Vi har ingen barn fra før som kan fortelle nyheten, så mannen forslo at vi lager t-skjorter hvor det står: "Vi har en bolle i ovnen" på den ene, og "Ferdigbakt i Juni" på den andre :P Litt usikker på hva jeg syns, men tror det hadde vært moro

Jeg tror vi går for løsningen en venninne av meg valgte; Hun pakket inn noe babyutstyr, en smokk og en liten lue eller noe, og skrev en lapp hun la i pakken; 

Hei! (Evt; Hei, Morfar f.eks)
Kan du passe på dette for meg til jeg kommer til verden i juni? <3 

Både pappa og svigerfar har bursdag ca rundt mine 12 uker, så det passer fint. Kommer nok til å si det litt tidligere, men kan si det er tidlig presang da. Mamma og svigermor får lik, men da sier vi at det er litt av julegaven, og at det blir teit om han får sin nå, og hun får lik noen uker etterpå... :) 

Aner fortsatt ikke ossen jeg skal få fortalt det...

Gruer meg skikkelig...samtidig som jeg vil rope det ut at jeg er gravid... 

tulletutt skrev:
I går kveld begynte jeg å lage en "video" av noen få bilder- fra datteren våres liksom.

Begynner meg bilde av meg og pappaen, UL-bilde av min datter, magen min, 1 bilde osv...på slutten er det er bilde av hun hvor det står: jeg har blitt en stor jente etter det ett bilde hvor småen har matet dukken sin med yoghurt, så står det på bildet: Jeg liker å mate dukkene mine- neste bilde: Jeg har så lyst til å bli storesøster...... Så kommer bilde av positiv test :) Samtidig som denne "filmen" går skal jeg ta av hun genseren siden hun skal ha på en body hvor det står: Jeg skal bli storesøster- Gleder meg villt til å vise

Åååå, så kreativ du er!!!  Høres ut som en kjempe morsom måte å fortelle nyheten på!!

Vi har allerede fortalte det til de nærmeste, og da fortalte vi bare at snuppa skal bli storesøster!! Men, hun har også fått seg en body hvor det står: "Jeg skal bli storesøster", så det blir vel å bruke den etterhvert :)

Back
Topp