Måter å fortelle det på?

Murre

Elsker forumet
Snøfnuggene 2018
Noen som har morsomme, koselige, sprøe måter å fortelle at man er gravid på? :)

Første gang ble det fortalt som en julegave på julaften (augustbarn), sist gav jeg bestemødrene garn og oppskrift med en lapp: Jeg ønsker meg dette, det blir sikkert kaldt når jeg kommer i november (eller noe sånt).

Første gang ble det fortalt som en julegave på julaften (augustbarn), sist gav jeg bestemødrene garn og oppskrift med en lapp: Jeg ønsker meg dette, det blir sikkert kaldt når jeg kommer i november (eller noe sånt).
Åå den med strikkeoppskriften var koselig! Hvertfall når det blir januarbarn:love017
Pappa har bursdag veldig snart så tenkte på å gi noe i bursdagsgave ;)

Vi skal ha champagne frokost med familie og venner på 17-mai! Tenker at barna kan gå med t-skjorte med storebor og storesøster....igjen på [emoji85]

Jeg skal i en barndåp rundt litt over uke 12, tenker litt på å si noe sånt som "jeg tror ikke jeg får bunaden på meg, verken nå eller 7 måneder frem i tid" :hilarious: (tror jeg må finpusse den setningen litt bare)
Eller gi kopper med "verdens beste mormor/morfar/farmor/farfar/(finnes det kopper for bonusbesteforeldre?)
Tenker også å gå rundt med en sånn t-skjorte med en baby tittende ut på magen på jobb og se hvor lang tid det tar før kollegaene oppdager det :D

Fant ut at vi må nok si det til pappa før 17.mai siden vi alltid har spekemat og vin og diverse da :hilarious:så han slipper å kjøpe inn masse som jeg faktisk ikke kan spise :p

Har bestilt body til lillesøster med "big sister" på. Tenker å bare ta den på henne på et tilfeldig besøk når vi har lyst til å fortelle [emoji5] jeg gidder ikke dele på Facebook.
Men forrige gang tok vi bilder av storebror med Batmankappe og skrev "Every superhero needs a sidekick" Og så "arriving January 2016" med liten skrift under.
Og sendte det ut til dem vi ikke fikk til å besøke i farta [emoji5]

Strikkeoppskriften høres så koselig ut:) Den skal vi jammen meg bruke på svigermor :P :P

Slik gjorde vi det til foreldrene mine: pappa fikk servert kaffe i kopp med bestefar på, og mamma fikk ett kort med blomster siden hun nettopp har levert masteroppgave. Skrev gratulerer og at nå kan du se frem til nye gleder og utfordringer, vi ønsker deg flest gleder og kan love deg en i januar.
Var veldig gøy og se henne lese kortet for så å stoppe opp og bare bli helt overvelda og rørt da hun skjønte hva hun hadde lest:Heartred

mamma viste det leneg før jeg viste det selv så ho bare spurt emeg rett ut så mamma og pappa fikk vite det samme dagen som vi teste:) Svigers sa vi det bare rett ut til da jeg har løfte forbud til over uke 12 og driver å pusser opp huset vi har kjøpt rett over dems samt selger leilighet:)
Men til venner skal vi finne på noe litt kult om denne spiren sitter da vi har jobbet for dette i 2,5 år! Vet bare ikke helt hva enda

Back
Topp