Mårratrøtt??

Theo

Forelsket i forumet
jeg sliter med å være dødstrøtt på morgenen! Klarer så vidt å hilde meg våken på jobb før litt ut på dagen. Flere som sliter med dette? Jeg er ikke sånn skikkelig trøtt ellers på dagen, men jeg merker det på morgenen, at jeg skulle kanskje hatt noen ekstra timer..
 
Ja er overtrøtt hele dagen jeg da.. men legen sa at kroppen trenger mer hvile og søvn når man er gravid. Spesielt 1. Trimester :)
 
Jeg føler jeg gjesper fra jeg står opp til kl er 19. så kvikner jeg litt til mellom 19 og 21-22 om kvelden.
 
Samme her.. Sover ofte fra ni på kvelden til seks på morningen. Og er fortsatt kjempetrøtt
 
Jeg har mye mer energi enn jeg pleier! Pleier å være drit trøtt alltid til vanlig, men nå sover jeg verken på nettene eller er trøtt om dagene! Hahaha, men kvalme derimot...
 
Jeg er trøtt hele dagen og sover dårlig om natten. Spesielt trøtt etter middag!
 
Jeg har mye mer energi enn jeg pleier! Pleier å være drit trøtt alltid til vanlig, men nå sover jeg verken på nettene eller er trøtt om dagene! Hahaha, men kvalme derimot...
Slipper unna en ting, men får gjennomgå på noe annet, huff :p
Null kvalme her..er 6+2, så går å venter på den typiske kvalmen her.
 
Jeg er trøtt HELE tiden, og blir derfor ganske fjern og glemmer ting. Jeg er bare fem uker på vei, så lurer virkelig på hvordan det skal bli fremover :p
 
Slipper unna en ting, men får gjennomgå på noe annet, huff :p
Null kvalme her..er 6+2, så går å venter på den typiske kvalmen her.
Hehe ja! Her kastet jeg opp for første gang også ikveld! Hadde håpet å slippe unna! Men er verdt det til slutt? ;)
 
Jeg er kjempe trøtt hele dagen! Satser på at man føler seg kvikkere i 2 trimester :)
 
Jeg er trøtt HELE tiden, og blir derfor ganske fjern og glemmer ting. Jeg er bare fem uker på vei, så lurer virkelig på hvordan det skal bli fremover :p
Haha! Helt likt her med å være fjern jeg er trafikklærer og begynner å slite litt med taleevnen min, glemmer enkle ord osv.. Så de forklaringene mine i bilen kan bli litt misforstått nå for tiden :p
Håper bare jeg ikke starter med å bli kvalm i bilen :O det kan bli ille!
Ble skikkelig kvalm i går i bilen, men det er pga forsterket luktesans og utenlandsk elev som lukter harsk grønnsåpe :s
 
Er også konstant trøtt. Sover gjerne med 10-12 timer hver dag. Jobber turnus så dagvakter hvor jeg starter 7 på jobb er veldig tunge. Når jeg jobber kveld orker jeg sjeldent gjøre noe annet før jobb. Er også ekstremt sliten så det tærer veldig på, spesielt på jobb hvor jeg bør være med hele tiden!
 
Er også konstant trøtt. Sover gjerne med 10-12 timer hver dag. Jobber turnus så dagvakter hvor jeg starter 7 på jobb er veldig tunge. Når jeg jobber kveld orker jeg sjeldent gjøre noe annet før jobb. Er også ekstremt sliten så det tærer veldig på, spesielt på jobb hvor jeg bør være med hele tiden!
Høres veldig slitsomt ut :/
 
Jeg er konstant trøtt, hele dagen. Sover 10-12 timer i døgnet, når sønnen min ikke er hjemme. Jeg var så ille for 1 uke siden at jeg sovnet bak rattet på tur hjem fra jobb, da ringte jeg legen min dagen etter og ble sykemeldt. Fikk streng beskjed om å ta det med ro i 3 uker, også litt pga at vi mistet i en veldig stressende periode på jobb i fjor, og min alder (dette er liksom siste sjanse).
Så da tar jeg vare på meg selv, stresser ned og sover når jeg må :)
 
Det er så vanskelig å finne tid å sove synes jeg :/ vil ikke på jobb om morgenen fordi jeg er så trøtt. Jeg er et veldig stressende menneske, så er ikke vant til å ta vare på meg selv, men må bli vant til å ta vare på meg selv og reka nå. Men så tenker jeg litt "hvor viktig er søvn nå egentlig? Eller trenger jeg det?" Klarer aldri å legge meg tidlig nok så jeg ligger på 7 timer om natta og rekker aldri å sove på dagen, så er i underskudd hele tiden.puh!
 
Back
Topp