Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjenner meg igjen ja! Blir spesielt trøtt etter jeg har spist. Kanskje det er da reka forsyner seg av min næring?Jeg er trøtt hele dagen og sover dårlig om natten. Spesielt trøtt etter middag!
Slipper unna en ting, men får gjennomgå på noe annet, huffJeg har mye mer energi enn jeg pleier! Pleier å være drit trøtt alltid til vanlig, men nå sover jeg verken på nettene eller er trøtt om dagene! Hahaha, men kvalme derimot...
Hehe ja! Her kastet jeg opp for første gang også ikveld! Hadde håpet å slippe unna! Men er verdt det til slutt?Slipper unna en ting, men får gjennomgå på noe annet, huff
Null kvalme her..er 6+2, så går å venter på den typiske kvalmen her.
Haha! Helt likt her med å være fjern jeg er trafikklærer og begynner å slite litt med taleevnen min, glemmer enkle ord osv.. Så de forklaringene mine i bilen kan bli litt misforstått nå for tidenJeg er trøtt HELE tiden, og blir derfor ganske fjern og glemmer ting. Jeg er bare fem uker på vei, så lurer virkelig på hvordan det skal bli fremover
Det er nok verdt det til slutt er første gang jeg er gravid nå, så alt er veldig spennendeHehe ja! Her kastet jeg opp for første gang også ikveld! Hadde håpet å slippe unna! Men er verdt det til slutt?
Høres veldig slitsomt ut :/Er også konstant trøtt. Sover gjerne med 10-12 timer hver dag. Jobber turnus så dagvakter hvor jeg starter 7 på jobb er veldig tunge. Når jeg jobber kveld orker jeg sjeldent gjøre noe annet før jobb. Er også ekstremt sliten så det tærer veldig på, spesielt på jobb hvor jeg bør være med hele tiden!
Ja, er ganske slitsomt. Spesielt når man jobber med mennesker i tillegg. Da må man være til stede. Blir nok ikke lenge før jeg ikke har noe valg om å fortelle sjefenHøres veldig slitsomt ut :/