Månefaser og fødsel

Jeg husker jeg spurte jordmor om dette. Hun sa da at det var ikke noe særlig travlere den dagen det var fullmåne. Men de merket større aktivitet i dagene før og etter fullmåne og nymånen.

Første min er født på fullmånen. Nr to er født dagen før fullmåne. Nr 3 er født 3 dager etter fullmånen.

Min første er født på fullmåne. Jeg skal stå klar med fødebagen Hehe

I følge det jeg så på nettet, så er det fullmåne 3 desember her jeg bor , håper jeg føder før det da :D

Om min kommer på fullmåne, så kommer han i tidlig januar. Det er supert!

Her er det fullmåne 3. desember, én dag etter termin. Det er jo ikke umulig at hun kommer da. Jeg er litt overtroisk så det blir spennende å se.

• Liker
Reactions: SMD
Her er det fullmåne 3. desember, én dag etter termin. Det er jo ikke umulig at hun kommer da. Jeg er litt overtroisk så det blir spennende å se.

Det blir veldig spennende, for meg blir det da enten 3 uker for tidlig eller en uke overtid om fullmånen følges :)

30.12.17

Tror fullmåne er 3. januar eller rundt der? Sjekket det tidligere, men husker ikke sikkert nå.

Tror det er 2. Januar :)
Jeg har også termin 30. Desember, men tviler på jeg går gravid så lenge [emoji23] gjør meg absolutt ingenting å få januarbaby, sånn som egentlig var meningen både forrige gang og denne gang :p tror hun her også kommer i desember. Forrige gang hadde jeg termin 2. Januar og forventet å gå overtid siden det var førstemann, men han holdt på å komme på julaften [emoji23] ble morgenen 1. Juledag [emoji173]️

3.desember er det fullmåne her. Hun er velkommen da :sorry:

Spent på hvor mange som føder nå rundt fullmånen! [emoji7]

Back
Topp