Månedens bilde

*Peonella*

Gift med forumet
Novemberskattene 2014 <3
Skal vi også begynne med månedens bilde? Har vært på januarsiden og sniket litt [;)] Noen som har noen forslag for hvordan vi kan gjøre det?

Det hadde vore stilig! Men veit ikkje korleis det lar seg gjennomføre.... Har ikkje vært innom januar-forumet, men dei må jo løyse det på ein måte dei....?

hva går det ut på da? finner ikke no om det på januar forumet heller, så jeg vet ikke hva det er?

Det er sånn at hvis jeg kommer med et tema... Som f.eks "utforske" Så legger dere inn et bilde av babyene deres som passer til det temaet! Så stemmer vi på bildene som blir lagt ut, og det bildet som vinner får bestemme neste mnd tema.. Skjønner? [:D]

ok da skjønner jeg[;)] det gjør vi!!

ORIGINAL: *Bekkizz83*

Det er sånn at hvis jeg kommer med et tema... Som f.eks "utforske" Så legger dere inn et bilde av babyene deres som passer til det temaet! Så stemmer vi på bildene som blir lagt ut, og det bildet som vinner får bestemme neste mnd tema.. Skjønner? [:D]

Er med jeg!!!![:D] 

Jepps! Det blir stilig!
Eg er klar med kameraet! Har frå før av tatt mykje bilder...., no blir det berre endå meir! Jenta mi kjem til å bli mega-fotogen! [:D]

Blir gjerne med vi og [:)]

Men då seier vi det sånn! Kanskje kan den som starta denne tråden (*Bekkizz83*) sette igang showet? Berre et forslag!
Og så må eg sei meg imponert over FRLUNA!!!! Folkens! Ho har skrevet 10000 innlegg!!!! WOW, eg er imponert!

ORIGINAL: lilletrille

Men då seier vi det sånn! Kanskje kan den som starta denne tråden (*Bekkizz83*) sette igang showet? Berre et forslag!
Og så må eg sei meg imponert over FRLUNA!!!! Folkens! Ho har skrevet 10000 innlegg!!!! WOW, eg er imponert!

Ja det må jeg si!!!! Imponert jeg også!![:)]

Så bra forslag, da får vi sett litt mere av barna her inne.
Er med vi....[:)]
Er virkelig imponert Fruluna.[:)]

høres gøy ut[;)]

Back
Topp