Månedens beste kjøp til baby

Januarmamma95

Elsker forumet
Desemberlykke 2018
Oktobergull 2022
Kjekt å se hva som er deres beste kjøp denne måneden til baby ;)

Mitt beste kjøp denne måneden er absolutt den gode behagelige europris vår/høst posen til kun 99,-

Så hva er DITT beste kjøp til baby? :Heartred:Heartblue
 
Vårposen fra Easygrow. Den er så fin!
 
Jeg tror det eneste jeg har kjøpt til baby denne måneden er mme.. og det må ho jo ha.. :p så, det er vel det beste kjøpet da :D
 
Ulldress og ullbukse på tilbud :)
 
Vårposen fra Easygrow. Den er så fin!

Ville ha den selv for den er så nydelig, men måtte ta noe billigere denne gang da det har vært en del utgifter i det siste men angrer absolutt ikke på at det ble europris-posen da :D
 
Ville ha den selv for den er så nydelig, men måtte ta noe billigere denne gang da det har vært en del utgifter i det siste men angrer absolutt ikke på at det ble europris-posen da :D

Men de er vel uansett helt ulike poser? Europris sin er vel en mye varmere pose?
 
Den er nok varmere ja! er softshell/flece. Går nok snart over til å kun bruke dyne for jenta mi er så sykt varm av seg :)

Har ei varm frøken her også ;) men sparker noe enormt rundt seg, så dyna hadde nok ikke gjort nytten for frøkna her ;) aldri det problemet med storebror ;)
 
Kjøpte sovepose på HM som erstatning til dyne inne. Han sparker bare dynen opp over hodet.. Har lyst på easygrow lite, men tipper den er for dyr. Har ikke tatt bort dunposen enda, men må nok bytte veldig snart.
 
Kjøpte sovepose på HM som erstatning til dyne inne. Han sparker bare dynen opp over hodet.. Har lyst på easygrow lite, men tipper den er for dyr. Har ikke tatt bort dunposen enda, men må nok bytte veldig snart.

Easygrow var verdt hver ei krone!! ;) (hvis du har råd såklart)
 
  • Liker
Reactions: Bee
Back
Topp