Måltider

07: frokost. Brødskive og litt grønnsaker. Har avslutta med litt yoghurt i det siste.

11: lunsj. Grøt/brød + frukt

14: mellommåltid. Frukt/bær, kanskje knekkebrød

17:middag. Samme som resten av familien.

Drikker vann til alle måltidene.
 
07: frokost. Brødskive og litt grønnsaker. Har avslutta med litt yoghurt i det siste.

11: lunsj. Grøt/brød + frukt

14: mellommåltid. Frukt/bær, kanskje knekkebrød

17:middag. Samme som resten av familien.

Drikker vann til alle måltidene.

Ammer du, eller gir MME ved siden av?

Er så utrolig forskjell på hva babyer spiser
 
Ja. Jeg synes det er så vanskelig å vite om jeg gir for mye MME. Hmm. Hun virker ikke så gira lenger på det
Jeg aner jo ikke hvor mye han får i seg fra puppen, men føler det ikke er all verdens. Har gitt ei flaske om han signaliserer veldig at han vil ha pupp men blir sur på den etter kort tid. Og noen kvelder hvor han virker til å ville ha det.
Jeg begynte å gi litt flasker når melkeproduksjonen min plutselig gikk drastisk ned nesten over natta når han slutta å spise noe særlig på nettene. Var brått veldig tørre bleier og sur unge.
 
Jeg aner jo ikke hvor mye han får i seg fra puppen, men føler det ikke er all verdens. Har gitt ei flaske om han signaliserer veldig at han vil ha pupp men blir sur på den etter kort tid. Og noen kvelder hvor han virker til å ville ha det.
Jeg begynte å gi litt flasker når melkeproduksjonen min plutselig gikk drastisk ned nesten over natta når han slutta å spise noe særlig på nettene. Var brått veldig tørre bleier og sur unge.

Skjønner! Ikke lett å vite hva som kommer ut av puppen nei:-/ Hvis man har en sovepose baby fra fødsel, som ikke spiser på natt men masse på dag. Vil man miste melk da?
 
Skjønner! Ikke lett å vite hva som kommer ut av puppen nei:-/ Hvis man har en sovepose baby fra fødsel, som ikke spiser på natt men masse på dag. Vil man miste melk da?
Det tror jeg ikke, vet det er positivt for produksjon å amme på natta. Er mer av noen hormoner da. Men tror ikke jeg hadde merka det på samme måte om interessen for pupp var bedre på dagtid.
 
Ca sånn ser det ut her.

Frokost: Grøt eller brødskive
Flaske med 210ml en stund etter det.
Lunsj: Hjemmelaget middag og fruktmos
Flaske 210 ml
Mellom måltid: Brød/frukt
Kvelds: Grøt
Flaske 210 ml før hun legger seg.
 
Back
Topp