Hvor mange måltider fast føde gir dere hver dag? Og hva og når? Og hvor mye? Finner liksom ikke noe spesifikke anbefalinger, og skulle gjerne hatt en timeplan [emoji14]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Hvor lenge smakte dere på grøt før dere innførte det som fast måltid?
Er nok greit å følge de sitt tempo ja[emoji106]Her har vi bare økt mengden gradvis. Første 3-4 gangene var det hhv 1 skje, 2 skjeer osv. Etter det ga jeg bare til han ikke ville ha mer - så han har økt på eget initiativ [emoji4]
Starta ved 4 mnd alder og gav bare noen skjeier i kansje en uke. Har så økt gradvis (kutta ut i en periode og starta forfra igjen pga forstoppelse) i over en mnd opp til snart full porsjon (dvs at han får til han selv stopper, tilsvarende ca 100 ml vsnn). Starten man når de er 6 mnd bør man øke kjappere, pga behovet for jern og b12Hvor lenge smakte dere på grøt før dere innførte det som fast måltid?
Hvor lenge smakte dere på grøt før dere innførte det som fast måltid?
I denne jungelen av grøter, hvilken gir dere?
Jeg har kjøpt en fra ella's kitchen (4 mnd+), den skal blandes med mm/mme. Bør man prøve flere typer grøt? Eventuelt en som blandes med vann [emoji14]
Kanskje jeg burde prøve sviske, lille får litt vondt i magen av grøten tror jeg.. Mulig jeg har gitt litt for mye av gangen [emoji32][emoji85] Men tror jeg kommer til å prøve litt forskjellig typer grøt etterhvert [emoji14]Jeg varierer litt mellom banan/mais glutenfri, havre, og den med sviske /eple. Og må ha sviske i alt for at ho skal bæsje. Så ja kanskje jeg burde være litt mer forsiktig.... [emoji23]
Kanskje jeg burde prøve sviske, lille får litt vondt i magen av grøten tror jeg.. Mulig jeg har gitt litt for mye av gangen [emoji32][emoji85] Men tror jeg kommer til å prøve litt forskjellig typer grøt etterhvert [emoji14]