Måltider

~lykkelig med barn~

Elsker forumet
Juli13-jentene
Hvor mye spiser og drikker dere i løpet av dagen?
Føler jeg spiser litt lite, men man skal vel ikke spise for to ennå?
Den lille tar den næringen den trenger?

Spiser akkurat som før.
Kanskje litt mindre når kvalmen slår til.
Normalt så spiser jeg 3 skiver til lunsh og middag når jeg kommer hjem fra jobb.
På kvelden hender det at vi snackser et eller annet.
Vil ikke si det er så mye, men jeg sulter ikke akkurat.

Ja og drikke, så er jeg ikke flink å drikke nok vann. Men prøver å bli flinkere nå :)

Første trimester skal man visst bare spise ca tilsvarende en frukt ekstra daglig :-) jeg sliter med å stoppe spisinga da, spiser en del mer enn før graviditeten...

Før jeg ble gravid var jeg veldig dårlig på det med spisingen :confused: da hendte det flere ganger i uken at jeg bare spiste middag... Men etter at jeg ble gravid har jeg begynt å bli oftere sulten :) så nå spiser jeg tilnærmet "riktig" ;) å det er jeg veldig fornøyd med :rolleyes: sånn med tanke på å legge på seg :) det er vel lettere å holde vekta når man spiser oftere å mindre xsmile9

Dette med vann er jeg også ordentlig dårlig på fortsatt, men det SKAL jeg bli flinkere på, må bare huske det :)

Jeg spiser som vanlig men er små spist i utgangspunktet. Den lille tar alt h*n trenger, det er vel bare oss bærere det går utover. ;) Jeg er litt bekymret for hva som skjer hvis jeg blir veldig kvalm da jeg ikke har noe å gå på i forhold til vekt, er ikke så gunstig å være tynn i denne sammenhengen..

Back
Topp