Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får han hjelp eller spiser han selv ?Han bruker ca ett minutt på å si at han ikke liker det, og må sitte varierende tid etter det før han kan gå fra bordet. Tenkte å si at han fikk vente til lillebror er ferdig, men han er absolutt tregest og kan sitte minst en time lenger enn alle andre ved bordet
Han bruker ca ett minutt på å si at han ikke liker det, og må sitte varierende tid etter det før han kan gå fra bordet. Tenkte å si at han fikk vente til lillebror er ferdig, men han er absolutt tregest og kan sitte minst en time lenger enn alle andre ved bordet
Slik er det med lillebror her også, jeg syns ikke jeg kan kreve at frøkna sitter med bordet til han er ferdig. Han kan sitte kjempelengeHan bruker ca ett minutt på å si at han ikke liker det, og må sitte varierende tid etter det før han kan gå fra bordet. Tenkte å si at han fikk vente til lillebror er ferdig, men han er absolutt tregest og kan sitte minst en time lenger enn alle andre ved bordet
Han bruker ca ett minutt på å si at han ikke liker det, og må sitte varierende tid etter det før han kan gå fra bordet. Tenkte å si at han fikk vente til lillebror er ferdig, men han er absolutt tregest og kan sitte minst en time lenger enn alle andre ved bordet
Slik er det med lillebror her også, jeg syns ikke jeg kan kreve at frøkna sitter med bordet til han er ferdig. Han kan sitte kjempelenge
Samme her. Liker så og si ingenting om dagen, og det uttrykker han ganske så tydelig. ALT har visst skall og frø, og det er Blæh! Men, han må sitte ved bordet til vi er ferdige.
Me har fått veldigt god oppfølgning angående hans diagnose hitils. Men akurat det med spising må eg kontakte de igjen. Skall søke om stønad hos nav og syns detta er så vanskeligt da allt skall skrives ned hvor mye tid me bruker extra på hanSiden han har en diagnose og litt ekstra utfordringer, har dere oppfølging av noe spiseteam ellernoe? Kan være god hjelp i det!
Han spiser selv de dagene han spiser men minstemann er mye flinkere med bestikk enn eldste.Får han hjelp eller spiser han selv ?