Måling av HCG - erfaringer

Solfrøkna

Betatt av forumet
Er det noen her som har erfaring med måling av HCG? Får man kjapp tilgang hos legen til å sjekke dette eller må man vente på ordinær legetime?
Jeg var nemlig på ultralyd nå som jeg er i uke 7, og det var usikkert om jeg var i uke 7 eller 6, eller om fosteret har sluttet å utvikle seg… Så de anbefalte å sjekke HCG.

Er det noen her som har erfaring med måling av HCG? Får man kjapp tilgang hos legen til å sjekke dette eller må man vente på ordinær legetime?
Jeg var nemlig på ultralyd nå som jeg er i uke 7, og det var usikkert om jeg var i uke 7 eller 6, eller om fosteret har sluttet å utvikle seg… Så de anbefalte å sjekke HCG.
Sniker fra september.
Ring legekontoret ditt, så får du vite hvordan de gjør det der. Kan variere fra sted til sted. Evt om du bor i Oslo er det drop in på Fürst

Ring legekontoret og be om rekvisisjon fra legen til å ta blodprøve. Da skal du bare kunne gå innom laben og ta den.

Jeg har tatt 3 hcg tester hos legen siste ukene. Ingen problem. Du får time med en gang. Men du må inn to ganger med et par dagers mellomrom, så de kan sjekke at den øker som den skal. Ring legekontoret ditt.

Back
Topp