På vannet.
Hvor mye vann har du brukt i år, og hvor mange er dere i husstanden?
Hvor mye vann har du brukt i år, og hvor mange er dere i husstanden?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Man pleier å få brev i posten om avlesing, så da er det sikkert en annen ordning..Emh aldri tenkt på. Vi leser av strømmen er det eneste
Vi leier også, men må lese av hvert år ;-)Har aldri målt vann, er det noe man skal gjøre?Har bare leid jeg da, ikke eid.
Vi betaler fast sum hver 3 mnd. Det er vanlig i min kommune. Ingen som har avleser på vann her. Men tror det hadde svart seg. Tipper vi er godt over 10000kr i året på vann og kloakk. Hva er normalt og betale med avleser? Vi er ein familie på snart 5. Å bruker veldig mye vann ute til bilvask ol.
Va er ink da? Det er mye. Vi ha boss og eiendomskatt uten om dei 10000 da. Blir ein del på ett år. Kjipt og tenke påVi betaler mellom 16000-18000 i kommunaleavgifter i året..
Va er ink da? Det er mye. Vi ha boss og eiendomskatt uten om dei 10000 da. Blir ein del på ett år. Kjipt og tenke på![]()
Tror ikke det gjøres her, aldri hørt om før.
Oi, det har jeg ikke tenkt på. Vi kjøpte hus i fjor, men har aldri lest av noe vann...
Kanskje man ikke gjør det i Oslo?
Aldri hørt om...
Har ikke noen målestand på vannet, så det aner jeg ikke![]()
Emh aldri tenkt på. Vi leser av strømmen er det eneste
Har dere ikke en sånn boks på vannrørene i kjeller/på vaskerom???Har aldri målt vann, er det noe man skal gjøre?Har bare leid jeg da, ikke eid.

Nope. Vi betaler ingen vannavgift her per kubikkHar dere ikke en sånn boks på vannrørene i kjeller/på vaskerom???
Vis vedlegget 153627
Vår er svart med svart lokk på og sitter på rørene ved varmtvannstanken
NeiHar dere ikke en sånn boks på vannrørene i kjeller/på vaskerom???
Vis vedlegget 153627
Vår er svart med svart lokk på og sitter på rørene ved varmtvannstanken