Målerstand

Vi har brukt 250 kubikk tror jeg vi fant ut.. Har betalt veldig lavt forskudd nå, så gruer oss til februar... :o

Vi er forresten 5 personer og en hun som dusjer ganske ofte :p

Aner ikke, vi har automatisk avlesning.

Har ikke noen målestand på vannet, så det aner jeg ikke :p

Har aldri målt vann, er det noe man skal gjøre? :p Har bare leid jeg da, ikke eid.

Vi betaler fast sum hver 3 mnd. Det er vanlig i min kommune. Ingen som har avleser på vann her. Men tror det hadde svart seg. Tipper vi er godt over 10000kr i året på vann og kloakk. Hva er normalt og betale med avleser? Vi er ein familie på snart 5. Å bruker veldig mye vann ute til bilvask ol.

Vi betaler fast sum hver 3 mnd. Det er vanlig i min kommune. Ingen som har avleser på vann her. Men tror det hadde svart seg. Tipper vi er godt over 10000kr i året på vann og kloakk. Hva er normalt og betale med avleser? Vi er ein familie på snart 5. Å bruker veldig mye vann ute til bilvask ol.

Vi betaler mellom 16000-18000 i kommunaleavgifter i året..

Tror ikke det gjøres her, aldri hørt om før.

Oi, det har jeg ikke tenkt på. Vi kjøpte hus i fjor, men har aldri lest av noe vann...
Kanskje man ikke gjør det i Oslo?

Va er ink da? Det er mye. Vi ha boss og eiendomskatt uten om dei 10000 da. Blir ein del på ett år. Kjipt og tenke på :p

Vi bruker en del vann da, men ja det er dyrt... Inkluderer eiendomsskatt på ca 1600 i året.
Renovasjon kommer utenom..
Men veldig fornøyd med renovasjonen da, får ekstra poser til jul, påske, sommer. Henter selv på helligdager og god sortering :)

Tror ikke det gjøres her, aldri hørt om før.
Oi, det har jeg ikke tenkt på. Vi kjøpte hus i fjor, men har aldri lest av noe vann...
Kanskje man ikke gjør det i Oslo?
Aldri hørt om...
Har ikke noen målestand på vannet, så det aner jeg ikke :p
Emh aldri tenkt på. Vi leser av strømmen er det eneste
Har aldri målt vann, er det noe man skal gjøre? :p Har bare leid jeg da, ikke eid.
Har dere ikke en sånn boks på vannrørene i kjeller/på vaskerom???

1451684256776.jpg

Vår er svart med svart lokk på og sitter på rørene ved varmtvannstanken

Back
Topp