Måler du tempen?

sollise

Elsker forumet
Jeg fikk positiv el test i helga, og måler tempen i tillegg...
Jeg antyder ingen økning i teperaturen enda, og lurer på
evt når man kan tyde den?

hei sollise.

gratulerer med positiv el test.....[:D]er det når tempen skal stige å synke du mener?for etter som jeg husker,stiger den jo rundt el,for å så gå ned igjen om du ikke er blitt gravid.[:)]

lykke til da, å hååååper spiren har satt seg denne helga.[;)]tvitvi.

klem.

Tusen takk,stardust[:)]

Ja, det er det om temperaturen stiger en dag eller to etter el... Mener jeg har lest
det en plass...

hm.. jeg mener å ha lest at temperaturen stiger etter eggeløsning og holder seg høy fram til mensen... Men om man er gravid, hvordan oppfører tempen seg da? Har akkurat kjøpt meg febermål jeg, men det virker jo helt tullete. En morgen kan jeg ha 34,6(!!!), neste 36,9! Kan vel ikke være normalt at det svinger sånn? Hm.

Uansett, masse lykke til Sollise[:D]

hvis du er gravid, så holder tempen seg gjevn over 18 dager etter du hadde EL...

Sollise: jeg tro at når man tar EL tester, så er den positiv ca et døgn føe EL, stemmer ikke det?? Og da tror jeg nok at tempen din øker om et par dager [:D]

Tusen takk for svar[:)]
Egget lever et døgn det også ca vel? Leser så det går litt rundt i hodet,
føler jeg, hihi[:D]

Lykke til alle sammen, uansett om vi måler tempen, tar tester eller
tafser på denna tappen; snart sitter vi her med en kul på magen[:D]

tempen øker når EL har skjedd og holder seg sånn i 10 dager, så går den ned om du ikke er gravid, og holder seg høy eller blir enda høyere om du er gravid... Lykke til [:)] Min har endelig økt.... er på 36.7 og 36.9 nå.....

Back
Topp