Måler du tempen?

sollise

Elsker forumet
Jeg har målt tempen nå siden søndag og min går litt opp og ned...Fra 35,23 til 36,5.... Er det vanlig hos dere også?
Jeg regner med at jeg vil se enda større økning etter el..

jeg har målt meg mye i løpet av et år, men siden jeg aldri står opp til samme tid så har min temperatur gått en del opp og ned... Men jeg lå på ca 36,5- 36,6.. men etter EL lå nærmere 37, helt til dagen etter jeg fikk mensen.. da hende det at jeg var helt nede på 35,5 den ene dagen for så å gå opp til 36,5 igjen...
Så du får bare måle videre, så vil du nok se et mønster i sykelusen din [:D]
Det er jo anbefalt å bare måle den første mnd for å se mønsteret til neste gang [:D]

jeg begynte å måle på onsdag...
Har hatt fra 35,29-35,50.har da tatt på ca. samme tid hver dag...
Bli tempen å gå mye opp før EL??
Syns jeg har hatt my svingninger....men det er vel kanskje normalt...
er jo bare på 0,21 forskjell fra temperaturene..

Jeg å,jomfruen 83[:)] Har hørt at etter el så har tempenstigningen vært ca 0,5 til1 grad...
Mye nytt å sette seg inn i[:D] Jeg får prøve meg litt frem, men fikk anbefallt å måle tempen av legen for
å fastslå el mer...

måler du til samme tid hver dag?

Ja, jeg prøver på det jas...[:D] Hadde klokka på halv 7 i dag å[:o] trøtt ja...
Samboeren mumla; "Har du feber?" hih[:D], forklarte ham nå hvorfor jeg målte tempen....HAr gjort
det før å, men han har glemt det...
Man skal vel helst måle til nøyaktig samme tid hver dag, men dårlig søvn, pms etc kan også
virke inn på temperaturen i kroppen.

jeg vet, men jeg klarer ikke å stå opp til samme tid hver dag... Orker bare ikke det... Men det var sånn ca greit mønster på målingen min selv om jeg ikke tok den på samme tid.. Men etter 10 mnd m måling, og ikke noe klaff så orka jeg ikke å måle hver dag heller.. Tar litt pause fra det, så får kjeg se om jeg begynner igjen med det senere..
Har du sluttet med testing nå eller?

Jeg har målt fra kl08-0830.

hehe, ja, jeg sovna igjen med tempen i munnen her i dag...Våkna opp av at den pep...
Så hvor nøyaktig ting og tang blir hos meg å, er litt vanskelig å si...[:D]
Jeg har clearblue sine el tester, og har begynt testingen allerede for å se om disse kan
gi bedre nøyaktighet og svar... Leste om ei her inne som hadde neg test 3 timer før neste test
som var positiv (da med billige tester...),så jeg er litt usikker på disse el testene i det hele tatt...
Men skal prøve temp måler og el test nå, og så får vi se... Dere da?

jeg var å kjøpte EL test her om dagen,, CB digital.. det var dyrt, men de hadde ikke noe annet, også får jeg ikke til å bestille billig tester....
Tenkte jeg skulle begynne å teste i morgen...

Jeg bruker EL testene fra billigtester.no
Gidder ikke kjøpe CB sine...
Da bruker jeg jo opp lønninga på EL tester...hehe[:D]
Så jeg tester å måler hver dag å håper på positiv en dag...
Å at den graviditetstesten jeg har liggende også skal bli positiv

ja, det hadde vært kult om graviditetstestene kunne blitt positive noen ganger også, ikke bare en teit strek [:'(]

jeg har kjøpt CB fordi dem ikke hadde noe annet på apoteket, og på billig- tester blir det noe feil hver gang jeg skal bestille... Hadde egentlig ikke tenkt å teste nå, men fant ut at jeg bare måtte alikevel...

Jas, skriv en mail til billige tester så tenker jeg dem ordner det med bestillingen...

jeg har gjort det, men han hadde sjekket nettet og det var som det skulle...
Jeg sliter med å betale med kortet mitt, så da må jeg betale giro, og det har jeg egentlig ikke lyst til... Må vel det etterhvert hvis jeg ikke får det til, men nå har jeg hvertfall denne mnd, så får jeg se...[:)]

Back
Topp