Måle hcg?

Tuva2004

Glad i forumet
Himmelbarn
Oktobergull 2022
Noen som har vært eller skal til lege for å få målt hcg?

Jeg skal på mandag etter å ha mistet tidligere, så er naturligvis veldig bekymret :nailbiting:

Noen som vil dele verdiene dere fikk, og hvor langt dere var på vei? :happy:

Hei! Ikke det du spør om, men hvor skal du måle? Hos fastlege? Hvordan fikk du? Jeg forsøkte å ringe fordi jeg ønsker å sjekke av samme grunn som deg, men hun i telefonen mente at det var helt unødvendig å sjekke bare for å sjekke:oops: Vurderer å gjøre det privat, men må dra litt lengere

Hei! Ikke det du spør om, men hvor skal du måle? Hos fastlege? Hvordan fikk du? Jeg forsøkte å ringe fordi jeg ønsker å sjekke av samme grunn som deg, men hun i telefonen mente at det var helt unødvendig å sjekke bare for å sjekke:oops: Vurderer å gjøre det privat, men må dra litt lengere
Jeg skal til fastlege ja. Sendte bare legen min melding på helsenorge/e konsultasjon, og forklarte at jeg var bekymret etter sist svangerskap. Spurte rett ut om å måle 2x hcg og det var ikke noe problem :happy: kan hende sekretærene på telefonen er mer restriktive på å sette opp.

Jeg skal til fastlege ja. Sendte bare legen min melding på helsenorge/e konsultasjon, og forklarte at jeg var bekymret etter sist svangerskap. Spurte rett ut om å måle 2x hcg og det var ikke noe problem :happy: kan hende sekretærene på telefonen er mer restriktive på å sette opp.
Okei det var lurt! Kanskje jeg også skal gjøre det:rolleyes:

Verdt et forsøk :happy: jeg skal til mandag, da er jeg 4+0, vet ikke om det er for tidlig men.
Det er vell aldri for tidlig etter positiv test tror jeg, er vell i hovedsak økningen som skal måles uansett:)
Du må oppdatere oss når du får svar!

Back
Topp