Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skal til fastlege ja. Sendte bare legen min melding på helsenorge/e konsultasjon, og forklarte at jeg var bekymret etter sist svangerskap. Spurte rett ut om å måle 2x hcg og det var ikke noe problemHei! Ikke det du spør om, men hvor skal du måle? Hos fastlege? Hvordan fikk du? Jeg forsøkte å ringe fordi jeg ønsker å sjekke av samme grunn som deg, men hun i telefonen mente at det var helt unødvendig å sjekke bare for å sjekkeVurderer å gjøre det privat, men må dra litt lengere
kan hende sekretærene på telefonen er mer restriktive på å sette opp.Okei det var lurt! Kanskje jeg også skal gjøre detJeg skal til fastlege ja. Sendte bare legen min melding på helsenorge/e konsultasjon, og forklarte at jeg var bekymret etter sist svangerskap. Spurte rett ut om å måle 2x hcg og det var ikke noe problemkan hende sekretærene på telefonen er mer restriktive på å sette opp.
Verdt et forsøkOkei det var lurt! Kanskje jeg også skal gjøre det![]()
jeg skal til mandag, da er jeg 4+0, vet ikke om det er for tidlig men.Det er vell aldri for tidlig etter positiv test tror jeg, er vell i hovedsak økningen som skal måles uansettVerdt et forsøkjeg skal til mandag, da er jeg 4+0, vet ikke om det er for tidlig men.