Mål ved 1-årskontroll

Lilli

Betatt av forumet
Heisann, kjeder meg litt. Hvor store var barna deres ved 1-årskontrollen. Johanne var 10995 gram, 77,5 cm og 47 cm rundt hodet.
 
Hei igjen[:)]

Amina var 8070g og 71 cm og 45.1 cm rundt hodet.

Lurte på om Johanne er begynt å gå?
 
Nei, tror det er litt skummelt. Hun slipper seg gjerne, og går kjempefint når vi så vidt holder henne i ei hånd, men å gå alene tør hun ikke helt enda [:)] Hva med Amina?
 
Hun gikk når hun var 13 mnd.
Så det er ganske artig å se på når hun går, for hun er jo så liten forskjell til andre barn på hennes alder.

Ikke så lenge til Johanne slipper seg da ,siden dere kan holde henne i en arm, for det samme gjorde vi med Amina. Og plutselig en dag gikk hun helt alene[:D]
 
Ja jeg gleder meg veldig, det er så morsomt å se på dem når de stavrer avgårde i full fart for å holde balansen eller senker farten og detter på rompa. [:D]
 
Ja, det er utrolig morsomt å se[:D]

Det blir litt mer befriende når de begynner å gå, slepper den bæringen som før og så er det jo så gøy for de å gå frem og tilbake[:D].
 
men hva med sko, skal man vente til de har gått en stund eller, for jeg vil jo så gjerne ut og gå når hun har lært det. Ikke det at vi ikke er ute nå, men ut å GÅ
 
Nei, du trenger ikke vente til hun begynner å gå.
Jeg putta sko på Amina da hun var 11mnd.
De får litt bedre støtte når de har sko på, blir litt lettere for de å gå[:)]
 
Madeleine begynte å gå da hun var et år. Kjøpte da sko til henne, og de har hun på seg når vi er ute. Går veldig greit. Hun stabber avsted i full fart. Har funnet ut at det er veldig gøy å knytte opp lissene på skoa da[&:]
 
Hm, Johanne har fått et par skikkelige sko, som er stødige og når henne opp til midt på leggen ca. De er litt for store enda, men hun kan jo ha lester i dem.
 
Likte navnet på gutten din...hehe[:D][:D]
 
Jeg og, firmenningen til Johanne heter også Adrian, de er foresten naboene våre også, kjekt med mange barn i nabolaget.
 
Ja, skulle ønske det var litt flere små unger her vi bor. Heldigvis går no Adrian i barnehage så han får lekt med barn på samme alder.
 
Adrian var akkurat 10 kg, og 76 cm! (Han er nå bare 9,3 pga 3 ukers sykdom... [:(] )
 
hei!
gutten min var 9730g og 75cm og 46 rundt hode
 
Theodor var 77.5 cm lang, 9970 gram og 48 rundt hodet.
Min 7 mnd gamle nevø er forresten omtrent like stor nå!! [:D]
 
Back
Topp