Satserpånr2laspirengro
Betatt av forumet
Hvor mange cm er livmoren din ved sist sjekk? Tok mål hos jordmor i dag å da var livmoren målt til 25 cm (litt over normalen) Er 25+0. Blir vel glukosebelastning om noen uker :-/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
24 cm, 24 veker i morgon. Legen sa det er litt over snitt (øverst på det grønne), men kurven er fin i forhold til forrige måling (20 cm, 20 veker).
Har fått relativt store barn før (ca 4,5 kg), så er spent på det denne gongen. Men veit ikkje om det er for tidlig i svangerskapet til å sjå babystørrelse i forhold til sf-mål, sidan babyen uansett ikkje er særlig stor enno..?
Ja, dei sjekka størrelsen på babyen på oul (238 g for fem veker sidan), men eg har ingen grunn for ekstra oppfølging, så skal neppe ha fleire ul. Sjølv om eg har født store barn har det gått veldig greit, kjapt og utan komplikasjonar, så eg er egentlig ikkje bekymra for det no heller. Mest nysgjerrig.Vet ikke hvordan det er med sf-mål, men jeg var på ultralyd på fredag, og da sjekka hun størrelsen på babyen i samme slengen. Såpå ul kan de sjekke allerede iallefall![]()