Måkefinks dagbok - prøve på nr 2

Okei, men det er jo fortsatt tidlig :Heartred Ja jeg kjenner meg igjen, man blir så skuffet når den er negativ selv om man innerst inne vet at den kommer til å være det :(

Man blir kjempe skuffet :( spesielt når andre her inne smeller på med positiv 6-7dpo. Man får virkelig trent tolmodighet da. :shifty:
 
Jeg klarte ikke å vente til ikm jeg......

10 dpo i dag.
One step var som ventet negativ.
Rfsu tidlig tror jeg er positiv :eek:
Noen andre som ser streken? Syns den ser rosa ut og den kom innen 1 minutt. :alien
 

Vedlegg

  • 2020-05-15-08-15-10-144.jpg
    2020-05-15-08-15-10-144.jpg
    20,8 KB · Visninger: 64
Jeg klarte ikke å vente til ikm jeg......

10 dpo i dag.
One step var som ventet negativ.
Rfsu tidlig tror jeg er positiv :eek:
Noen andre som ser streken? Syns den ser rosa ut og den kom innen 1 minutt. :alien
Definitivt strek! Spennende :D
 
Tror det er strek ja, den syntes bedre i virkeligheten. Har kjøpt nye av et annet merke, så får vi se. :happy:
 

Vedlegg

  • Negative Image_202051511265691.jpg
    Negative Image_202051511265691.jpg
    17,8 KB · Visninger: 48
Tok en ny på utvannet urin før jeg dusjet :joyful:

Er det sånn at hcg fordobbler seg annenhver dag? Vil det si at det egentlig ikke er noen vits å ta ny test før 17 mai da?:wideyed:
 

Vedlegg

  • 2020-05-15-12-54-46.jpg
    2020-05-15-12-54-46.jpg
    15,2 KB · Visninger: 59
Tok en ny på utvannet urin før jeg dusjet :joyful:

Er det sånn at hcg fordobbler seg annenhver dag? Vil det si at det egentlig ikke er noen vits å ta ny test før 17 mai da?:wideyed:
Individuelt og avhengig av graviditet til graviditet tror jeg :) Med frøkna gikk det vanlig, denne ganga så har det økt helt sinnsykt. De to siste er 25ml, øverste er vel 8 DPO
ED296776-7432-47F2-B2B2-C1C9AB009D21.jpeg
 
Da kjører jeg på med en i morgen. Angrer meg for at jeg ikke har gardert meg med billige tester..:shifty:
 
IMG_20200516_065457.jpg
Dagens tester. One step er fortsatt negativ. Guri så dårlige tester. Positiv digital :love017
 
Tusen takk alle sammen :Heartred

Legger til mine symptomer her som ga meg en mistanke og som jeg føler på etter test.

Sopp
  • Pleier aldri å ha sopp så syns det var merkelig. Hatt det 2 ganger i forbindelse med antibiotika. Det kom 4 dpo :ky
Trøtt
  • Pleier å slite med å sovne om kvelden. Men etter feste blødningen jeg fikk 8dpo sovner jeg let .
Kvalm
  • Rett og slett "fyllesyke" 10 dpo. Har begynt å spise lite og ofte allerede..:schocked028:spitoutdummy:
"Brystspreng"
  • Puppene er skikkelig ømme langt bak på en måte. De verker konstant og har gjort det siden 8 dpo. Brystvortene er normale.
Bekkensmerter 10 dpo
Stikkninger i livmor fra 6-7 dpo.

Hetetokter og frysninger om hverandre fra 5 dpo. Nå har det gått over til ekstrem hete. Jeg og svigermor i overgangen sitter å renner bort sammen.:hilarious:


Pulsen har økt drastisk. Blir så fort anpusten at det er flaut :smiley-ashamed008

Mulig jeg er litt spesiell og uten om det vanlige. Men jeg syns å fornemme hvor egget har festet seg. Gjorde det sist også og det stemte på oul. Denne gangen kjenner jeg to plasser en til høyre og en til venstre, nervøs for tvillinger :wideyed::nailbiting:
 
IMG_20200518_073642.jpg

I dag på selveste ikm, da er one step positiv :banghead:
Jeg sendte bilde av clearblue digital og one step siden av hverandre til selgeren på ebay og klagde. Trodde de skulle være legit da de er fra England...de kosta ikke så mye men av prinsipp vil jeg ha igjen penga mine. :bored:
Den den der må reagere på 25 miu/ml eller mer. Kan ikke skjønne noe annet.
 
Screenshot_20200518_115241_com.fitbit.FitbitMobile.jpg


Pulser stiger. 5 dpo var den 68 tror jeg, steget gradvis fra da.
 
2020-05-20-19-06-01.jpg


Solid økning på one step nå da, når de først slo ut. Utvannet urin på 15 dpo også. Bare prøvde for morro. Skal brenne av den siste one step i morgen tidlig så jeg er kvitt de. Venter på digitale i posten, men vurderer apoteket i morgen.

Fikk igjen pengene mine for one step forresten. Selgeren klødde seg fælt i hodet. Skulle teste alle med samme batch nr osv haha. Så anbefaler alle som sitter med drit one step å sende bilde bevis av at den er negativ og digital positiv.

4+1 i dag. Alt er bare positivt foreløpig. Tørr ikke å flytte dagboken min til termingruppa enda :bag:
 
Haha..... Selvfølgelig skal jeg ikke på et apotek i dag. Kristihimmelfartsdag :facepalm: ammetåka er på plass.
 
Back
Topp