Må visst oppdatere meg.....

skytte70

Glad i forumet
har nesten ikke vært her inne på halv annen uke tror jeg he he... .det har vært så fantastisk vær at vi er så mye ute og går tur og koser oss. Dagene flyr, blir likssom ikke samme tiden til å være på bv lenger merker jeg. Men merker jeg tenker på alle sammen og lurer på hvordan det går, rart egentlig når man ikke "kjenner" hverandre hi hi...

Med oss går det ihvertfall veldig bra. Martin sover nå 9-9,5 timer hver natt. På 2 mnd dagen sin på tirsdag tok han også flaske med tillegg, ikke at jeg ikke har nok melk, men bare sånn tilfelle.... Jeg trimmer og trimmer, har siden forrige mandag tatt av 2.1 kg jippi  spiser ofte, men mindre og går hver dag[:D] håper alle har det bra og koser seg i fine været for de som har det[:D] klem fra oss

Godt å høre at trimmingen gir resultater! Ingenting som motivererer mer enn det [;)].

Vi koser oss her også, stadig vekk på farten!

Høres ut som dere har deilige dager  (og netter). Så bra! [:)] Og du er flink med trimmingen! Her har vi ikke så vakkert vær akkurat, men det er friskt å ut på tur i hvertfall. [;)]

jah..det er jo godt trimmen funker for noen[:D] her står det bra til..mye ute og det er deilig..nå har jeg styra på med å legge gruss i hundegården..så nå ser det såååå fint ut..nå står gårdsplassen for tur..deilig å få gjordt litt nå som det er så fint vær[:D]

Back
Topp