Må vise dere :P

MissOddsteen

Forumet er livet
Sensommerbarna 2016
:D

oj kan trygt si at ho har fint og langt hår

jenta på 5år her har ikke så fint hår en gang

Åh, så herlig!! Omtrent sånn hadde mi også, husker jeg syntes det var så snodig å se på skalla babyer. Hadde du mye halsbrann med begge jentene dine? 

Spennende å se om den i magen har mye hår også! 

PS: Du har EKSTREMT vakre barn 

Wow! Så mye hår da, helt herlig! 

Labambie skrev:
Åh, så herlig!! Omtrent sånn hadde mi også, husker jeg syntes det var så snodig å se på skalla babyer. Hadde du mye halsbrann med begge jentene dine? 

Spennende å se om den i magen har mye hår også! 

PS: Du har EKSTREMT vakre barn 

Takk <3

Jeg hadde ikke halsbrann i det hele tatt :P
Men begge hadde masse hår

Oj! så ut som en stooor jente bakfra ja! nydelig hår hun hadde, kan liksom ikke se for meg at det er en baby "på andre siden" =) 

Hun har like langt hår som jenta mi på snart 3 jo. Hehe.

Oi..ja det var mye hår  snuppa mi hadde ingen ting så ho har vel omtrent så mye som det der nå og ho er 5 

Jeg hadde MYE halsbrann med alle 3 jeg og kun første som hadde litt hår..de to siste hadde nesten ingen ting!

Wow! Rart å tenke at noen andre ikke får hår før de nærmer seg 2 år.. Skjønn da! 

MissOddsteenOgMichee skrev:
Min datter er snart 10 mnd & jeg trodde min nr 1 hadde mye hår :P

Lille Søte Malin min <3

Så nydelig hår hun har, det var mye ja!:-D Er hun lik storesøster?? Legg gjerne ut bilde:))

AnneEmilie skrev:
Oj! så ut som en stooor jente bakfra ja! nydelig hår hun hadde, kan liksom ikke se for meg at det er en baby "på andre siden" =) 

oi, det må jeg si! så fint:) min fikk ikke hår før hun rundet året og enda nå blir det liksom ikke særlig langt eller noe..

Wow!

Oi så herlig :D
Jenta mi på 4 har ikke i nærheten av så mye hår.. :p

Jenta mi på 2,6mnd har ikke så mye hår som på det bildet du har i tickeren en gang:p
Det var nydelig!
Har veldig lyst til å se ansiktet også :)

Back
Topp