Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: KathMor
Ja - tror dette må opp på veggen ja [:D]
Nå mangler jeg bare et godt bilde av alle 4 - men det er så vrient! Men SKAL få det til i jula!! [:D]

ORIGINAL: Tryll
jeg kan klippe det ut å lime det på hvit bakgrunn(altså på dataen ;)) så slipper du å ha med dusjen i bakgrunnen[:)] om du vil da
jeg kan klippe det ut å lime det på hvit bakgrunn(altså på dataen ;)) så slipper du å ha med dusjen i bakgrunnen[:)] om du vil da
Oohhhhh - hadde vært gøy å sett hvordan det hadde blitt - om du vil [:D] Kan ikke jeg sende deg orginal bildet på mail? Må ha adressen din da [:D]
Oohhhhh - hadde vært gøy å sett hvordan det hadde blitt - om du vil [:D] Kan ikke jeg sende deg orginal bildet på mail? Må ha adressen din da [:D]
mailen min er ødelagt :S kan få laga en ny senere.du kan sende på pm nå så kan eg fort bare se kordan d blir først,så kan du sende senere på mail:)