Må vise dere jenter *bilde*

KathMor

Forumet er livet
Et av mine favoritt bilder av meg og lillebille

Veldig lyst til å fremkalle dette stor ja - ramme inne og opp på soveromsveggen [:)]

Åh så nydelig!

det var kjempe fint[:)][:)]
nydelig er dere begge to[:)]

Tuuusen takk [:D] Se de bollekinna da *elsk*

herlig!

Ja - tror dette må opp på veggen ja [:D]

Nå mangler jeg bare et godt bilde av alle 4 - men det er så vrient! Men SKAL få det til i jula!! [:D]

ORIGINAL: KathMor

Ja - tror dette må opp på veggen ja [:D]

Nå mangler jeg bare et godt bilde av alle 4 - men det er så vrient! Men SKAL få det til i jula!! [:D]

Ja, det mangler vi også.. Skal nok få det til i jula..[;)]
Planlegger en tur til fotografen når lillesøster er rundt 1 år.[:)] Da skal vi ha både søskenbilde og familiebilde på lerret i trappeoppgangen![:D]

Herlig bilde og fine fine jenter [:)]
Det må få sin plass på veggen ja [:)][:)]

ORIGINAL: Prinsessen08

FOR ET FANTASTISK BILDE!

Dere er vel skjønne begge to! Ååå! Opp på veggen med bilde! [:)][:)]

S I G N E R E R ! ! !

ORIGINAL: Vand

Åh så nydelig!

Taaaakk [:)][:)][:)][:D]

ORIGINAL: Prinsessen08

FOR ET FANTASTISK BILDE!

Dere er vel skjønne begge to! Ååå! Opp på veggen med bilde! [:)][:)]

sign......bjutifull!![:)]

jeg kan klippe det ut å lime det på hvit bakgrunn(altså på dataen ;)) så slipper du å ha med dusjen i bakgrunnen[:)] om du vil da

ORIGINAL: Tryll

jeg kan klippe det ut å lime det på hvit bakgrunn(altså på dataen ;)) så slipper du å ha med dusjen i bakgrunnen[:)] om du vil da

Oohhhhh - hadde vært gøy å sett hvordan det hadde blitt - om du vil [:D] Kan ikke jeg sende deg orginal bildet på mail? Må ha adressen din da [:D]

Oohhhhh - hadde vært gøy å sett hvordan det hadde blitt - om du vil [:D] Kan ikke jeg sende deg orginal bildet på mail? Må ha adressen din da [:D]

mailen min er ødelagt :S kan få laga en ny senere.du kan sende på pm nå så kan eg fort bare se kordan d blir først,så kan du sende senere på mail:)

mailen min er ødelagt :S kan få laga en ny senere.du kan sende på pm nå så kan eg fort bare se kordan d blir først,så kan du sende senere på mail:)

Klarer ikke legge ut orginal bildet i pm jeg.... hmm...... er kanskje ikke så nøye om det er original? Bare tenker siden imageshack krymper det.. blir det like fint om det fremkallas?

Back
Topp