Må vise dere et par artige bilder

Læjfærn

Forumet er livet
Se hvem jeg oppdaget i speilet da dere - hun var artig å snakke med for jeg ble veldig blid[:D]

ORIGINAL: mammma86

hehe så herlige bilder[:D] nydelige jenta[:D] (just like her mom[:D][:)])

You sure know how to make me blush dear[;)][:D]

Så herlig hun er! [:D]
Det der gjør Leander også. Han fniser og tøyser med gutten i speilet, og kan holde på sånn lenge. Veldig morsomt å se på.[:D]

ORIGINAL: goldpen

Det der gjør Leander også. Han fniser og tøyser med gutten i speilet, og kan holde på sånn lenge. Veldig morsomt å se på.[:D]

Ja det er en fin verden[:D]

ORIGINAL: kurtine

ORIGINAL: goldpen

Ja det er en fin verden[:D]

Nyyydelig![:D]

ORIGINAL: ~Frøken Dings~

Å, hun er så nyyyyydelig!!!

Signerer![:)][:)]

så herlig jente! Og så skjønt smil hun har!

Åshild blir vettaskremt når hun ser seg selv i speilet. STOOOORE GOOGLY ØYNE!
Og det er iallefall ikke noe kjekt å se mamma i speilet med en eller annen baby på armen! Da blir hun sjalu og fryktelig såret. (Stakkar- ikke lett å være baby)

ORIGINAL: Basselusk

så herlig jente! Og så skjønt smil hun har!

Åshild blir vettaskremt når hun ser seg selv i speilet. STOOOORE GOOGLY ØYNE!
Og det er iallefall ikke noe kjekt å se mamma i speilet med en eller annen baby på armen! Da blir hun sjalu og fryktelig såret. (Stakkar- ikke lett å være baby)

He he, verden kan være hard[:D]

ORIGINAL: ~Frøken Dings~

Å, hun er så nyyyyydelig!!!

Signerer![:D]

c
ORIGINAL: kurtine

Se hvem jeg oppdaget i speilet da dere - hun var artig å snakke med for jeg ble veldig blid[:D]

sånn babygym har vi også. Hun har akkurat lært å gripe lekene, og speilet er bare kjempe gøy å se i. Hun kan ligge under der i timesvis. :) :)

Back
Topp