Lykkeliiten
Glad i forumet
Må bla ned to sider omtrent med mobilen pga de trådene som er festet :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bruker ikke apper jeg, for det kommer en teit hvit bred stripe på høyresidenkun på noen av forumene, selvfølgelig er januar 2014 en av de. dette er på iPad
mobil appen blir bare svart når jeg går inn på denMerkelig at begge er rare. Tlf er android
Ja hun ser jo det herBare å kontakte forumansvarlig det![]()
Samme herbpå ipaden min. Men ikke androidenBruker ikke apper jeg, for det kommer en teit hvit bred stripe på høyresidenkun på noen av forumene, selvfølgelig er januar 2014 en av de. dette er på iPad
mobil appen blir bare svart når jeg går inn på denMerkelig at begge er rare. Tlf er android
Når min app har blitt svart har jeg skrudd av og på telefonen, da fungerer den igjenBruker ikke apper jeg, for det kommer en teit hvit bred stripe på høyresidenkun på noen av forumene, selvfølgelig er januar 2014 en av de. dette er på iPad
Si fra når den ligger inne i våre viktigste, så skal jeg ta den bort jegJa hun ser jo det her
Ljeg ksn lrgge ikm i topptråden vår når jeg er på pc i morgen så er rn fjernet![]()