Må vi behandle (trøske)?

August16spire

Elsker forumet
Lille ser ut til å ha hvitt belegg på tunga (Har hatt det noen dager). Han er ikke spesielt urolig og spiser godt. Jeg er ikke sår. Bør je kontakte lege elr bare se det ann?

Lenge til du skal på kontroll hos helsesøster? Så kan du ta det opp der?
Her har helsestasjonen åpent noen timer hver torsdag, hvor de som vil kan komme innom for å f.eks veie eller hvis man lurer på noe....

Lenge til du skal på kontroll hos helsesøster? Så kan du ta det opp der?
Her har helsestasjonen åpent noen timer hver torsdag, hvor de som vil kan komme innom for å f.eks veie eller hvis man lurer på noe....
Har time om en uke til 6 ukers kontroll på lille, så kan vel kanskje se det ann?:happy:

Her har lille litt belegg på tunga hele tiden, men legen sjekket i går og sa det ikke var sopp.

Her har lille litt belegg på tunga hele tiden, men legen sjekket i går og sa det ikke var sopp.

Mi er ei uke nå og liker å ligge ofte på puppen og beholder gjerne litt melk i munnen etter hun ser seg "ferdig" med puppinga. Storebror var også slik - så jeg tar det med ro i forhold til belegget her inntil videre.

Om det skulle vedvare og også være der når det er lenge mellom måltidene eller kommet andre symptomer i tillegg så ville jeg fått det sjekket ut.

Back
Topp