må vel bare innse det da

vevina

Forumet er livet
hehe jeg som var såå gla ikke sliten og ikke kvalm eller noenting, og så i helga kom trøttheten og kvalmen som kasta på meg. lå rett ut heele helgen.
og seff var jeg kjempe kvalm da jeg skulle på jobb, og gjett hva, bukse ja skulle ha på passa IKKE!!!! går det ann??! er vel bare veøldig oppblåst men blææ[:'(] hehe måtte bruke en strikk så buksa ble litt videre, men stakk innom butikken i dag og kjøpte meg en ny tights, så blir vel mye det framover. er så vondt å gå med bukser som strammer.

sååå får vel bare innse det :) for det blir vel ikke noe bedre, men gleder meg litt til jeg får baby mage og det ikke bare ser ut som jeg har blitt tykkere[;)][:)]

He, he. Var ganske kvalm i dagmorges jeg også, Men nå er jeg god igjen. Håper det var alt[8D]

Huff. Kjenner meg igjen. I går kveld kom kvalmen. Våknet også kvalm i dag. [:(] Spyr heldigvis ikke.

Magen strutter, men det er fordi jeg er oppblåst. Fordøyelsen er ikke helt normal for å si det sånn. Tighte jeans er bare å glemme og det har det vært helt fra uke 5.

Gleder meg også til ordentlig babymage kommer.

når baby magen kommer kan jeg gå å vise den fram, akkurat nå er det ikke mye spennende å se på[;)]
men sverger til alt som ikke strammer over magen, så litt gla det er sommer, så lette sommer kjoler er veldig aktuelt[:D]

ORIGINAL: vevina

når baby magen kommer kan jeg gå å vise den fram, akkurat nå er det ikke mye spennende å se på[;)]
men sverger til alt som ikke strammer over magen, så litt gla det er sommer, så lette sommer kjoler er veldig aktuelt[:D]

Kjoler, tunikaer og løse linbukser er herlig nå. Jeg kjøpte meg også nylig en sånn vid capribukse med bred strikk i livet og beina. Genialt.

Hihi må nesten flires litt[;)] Selv om det ikke er morsomt.

Det blir vel lettere når babymagen kommer. Håper kvalmen din går over fort fort fort[:)]

en må vel bare prøve å le og ta det med godt humør, men trodde ikke bukse problemet skulle melde seg heelt enda

Det er akkurat likt her! Og jeg kan ikke akkurat si at jeg har lagt på meg eller at jeg er feit, det er bare magen!!

Men den kommer nok raskere andre gang ja[:D] Synes det er litt stas også jeg, men er litt vanskelig å skjule det da, for jeg er ganske tynn ellers[:-]

Nei, blir mye kjoler og tunikaer her også!![:D]

hehe er ganske rund fra før jeg, så det kommer nok til å se ut som om jeg bare har lagt på meg litt en stund framover ;) gleder meg til jeg stolt kan vise fram magen min til ALLE som vil se[;)]

Kjenner meg sååå igjen i alt som blir sagt her! Trudde også eg skulle slippe unna kvalmeproblematikken, siden eg ikkje hadde merka noe særlig til det inntil i veke 7, men då kom det.. I morgon er eg komt til veke 9. I helga var eg på bil-og båttur, og merka at eg var mye meir "reisesjuk" enn vanlig..[:o] Er så glad for at moten er som den er for tida! tunika, løse kjoler etc [:D] og ikkje åletrange jeans med ultrakort linning og topper som stopper godt over navlenivå, hehehe, ser for meg meg i slike klær no jah! . Syns ikkje eg har fått noe særlig mage, men er jo litt lubben frå før så då går d kanskje litt tid før det viser? Er ikkje meir enn 163 cm høg då..

Jeg var og kjøpte gravidbukser i dag [8D] Jeg har 2 saggebukser som ikke sagges i lenger, og den ene dressbuksa fikk ok igjen, men jeg følte den klemte ubehagelig og gjorde meg ekstra kvalm, når kvalmebølga kom i dag..

tightsen lå klar her i dag. så håper det kanksje medvirker til at jeg ikke føler meg så dårlig på job i dag ;)

Back
Topp