Må være litt fortvilende

mini#2

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Julimammaer 2016
å være pappamann oppi dette graviditetsgreiene.
Har diskutert litt om mat, røntgen siden jeg skulle til tannlege, alkohol, sykehus og andre ting som kan være med på å påvirke babyen. Hører selvfølgelig på han, men ser frustrasjonen mange kan oppleve med at damen har vetorett på alt som omhandler spiren. Heldigvis er vi enige på det meste og kan diskutere saklig, men tror jaggu jeg hadde fått fnatt om det var mannen som var gravid og Hadde siste ordet i alt.
Hvordan er det hos dere? Sier mannfolkene noe eller er det dere som har oversikt på alt som ikke kan spises/gjøres, uten innvendinger?
 
Tror ikke mannen her tenker på at han har noe han skulle ha sagt før mini er her... Han vet jo at jeg er opptatt av å gjøre ting "riktig" og tenker vel at jeg har oversikt. Jeg spør jo også om hans mening i en del tilfeller. Kjenner at jeg hadde fått helt fnatt om jeg til stadighet skulle få høre hva jeg kan spise til frokost og hvor mange gåturer jeg må ha i løpet av uka...:eek: Tross alt min kropp og mine hormoner:p;)
 
Haha, han kunne bare prøvd seg, så hormonell som jeg er nå! Da blir jeg enke og alenemor til to ;)

Neida, men sånn seriøst...har egentlig ikke tenkt på det på den måten, bra perspektiv. Tror jeg hadde blitt litt sprø av å ha så lite kontroll jeg også... Jeg er sef opptatt av å spise sunt og variert, men jeg unner meg å gi etter for en sjoko innimellom når jeg craver det liksom. Mannen skuler litt i min retning da, men det får bare være. Det er jammen ikke enkelt å produsere menneske heller!
 
Mannen I huset jatter stort sett med :D han stoler på at jeg har kontroll. ting som mat bryr han seg fint lite om så lege jeg ikke setter restriksjoner på hans inntak :p
 
Mannen I huset jatter stort sett med :D han stoler på at jeg har kontroll. ting som mat bryr han seg fint lite om så lege jeg ikke setter restriksjoner på hans inntak :p
samme her ;)
 
Jeg Jar veldig kontroll på ting selv, men han bryr seg absolutt. Spesielt at jeg må ha gode vintersko så jeg ikke tryner i vinter siden jeg forhåpentlig enda da er gravid :)
 
Back
Topp