Må tisse

Jotaa

Glad i forumet
Septembermødre <3
HELE tiden!!!!! Flere som hele tiden løper på do? Løper natt som dag opptil 5-6 ganger pr natt fra jeg legger meg til jeg står opp, og på dagtid kanskje hver halvtime til time, noen ganger oftere og en sjelden gang litt sjeldnere ... Beveger jeg meg til en ny stilling presser det på blæren med det samme. Blir så lei!!

Mamma til storebror og lillesøster
<3

Så seigt :( E vell normalt ta ein kan tisse oftare i graviditeten enn ellers men du har ikkje sjekka deg for UVI? :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Nei, men hver gang jeg har kynnere så må jeg løpe :P

Plagsomt :confused:

Varierer litt.. noen dager flyr jeg på do ofte, særlig når jeg har litt nedpress eller når veslemor ligger å hikker mye. :P

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

om natten er det ikke så ille, men om dagen hender det at jeg flyr frem og tilbake. Kjenner det også ofte godt under kynnere og hvis jeg reiser meg etter å ha sittet en stund.

Ja har sjekket. Hadde ikke uvi. Men drikker en del vann pga varmen. Bedrer ikke akkurat situasjonen :-)

<3

Her må jeg løpe idet kynneren slipper taket :p er sta og har god blære, tiste 3 kanskje 4 ganger daglig før og nå sikkert 7-8. Så natt tissing har jeg "lært" blæra mi på ny at ikke er lov. Da sover man :p haha :)

Gutt 2011, septemberspire 14 ❤️

Ofte er det hver gang jeg må reise meg etter å ha sittet en liten stund :P høm, irriterende :P men går greit på natten, så lenge jeg ikke våkner av noe annet..

Jeg går ikke særlig ofte, sikkert altfor lite, fordi jeg ikke er noe flink til å drikke nok.

ikke på nattan, men på mårran er så vidt jeg rekker å ta med meg 2åringen som roper fra senga si :p Ellers på dagen og spesielt ved nedpress.. ikke så mye i dag for har vært så varmt og ikke drikki nok :p

Deilig å høre at det ikke bare er meg :p

<3

Jeg er oppe to ganger om natta som regel og tisser ganske ofte på dagtid - spesielt i denne varmen.

Må veldig på do under kynnere og når lillemor tuller med blæra mi ☺ haha

Fikk sjekket meg for urinveisinfeksjon igjen i dag og det er ikke et snev av utslag , så her hAr vi rett og slett med en bøllete baby å gjøre som elsker å ligge og terge blæren til mammaen sin :p

<3

Her varierer det litt fra dag til dag, men jeg har absolutt slike dager ja.... I går var jeg på 3,5 timers kurs med jobben og jeg va rpå do intent mindre enn 7 ganger i løpet av kurset liksom............ :p

Føler også jeg må på do hele tiden, men noen dager er oftere enn andre. Tror babyen noen ganger ligger å presser litt ekstra på blæren, for det er ikke alltid det kommer så mye ut. Det bare føles ut som at man MÅ på do, og så er sannheten at det er en inni der som tuller litt med meg.
Men må gå på do minst engang for natten, ellers er det helt sprengt på morgenen...

Blir sår de dagene hun ligger rett på blæra og jeg løper ekstra mye på do :( Prøver å tørke forsiktig, men kan jo ikke la være å tørke heller. Noen tips for det?

Må springe mye på do jeg og. Passer alltid på å tisse rett før jeg sovner om kvelden, så jeg kun må stå opp en gang på natten og noen ganger sover jeg natten gjennom. Men springer på toalettet dagen lang og planlegger alltid å tisse i forhold til hvor jeg er:)

Back
Topp