Må tisse så ofte

aspiritofthewild

Blir kjent med forumet
jeg må tisse så ofte, i det siste er det blitt av og til bare et kvarter mellom hver gang, og max en time eller to mellom hver gang [:-]Når gir denne hyppige tissingen seg... ? Snart må jeg vel flytte inn på badet, da jeg så godt som bor der likevell. [&:]
 
å værre blir det[;)]Det er akkurat til å begynne med når livmoren vokser og presser på urinblæra at du må tisse ofte. Så stabiliserer det seg noe for de fleste, men så vokser babyen og du starter med hyppig tissing igjen når du har kommet et stykke ut i svangerskapet. Jeg føler med deg...er utrooolig plagsomt![8|]Vet nøyaktig hvordan du har det...at jeg er oppe 3-4 ganger i løpet av natta er vanlig[:-]På dagen synes jeg at jeg ikke gjør annet enn å løpe på do..[:o]
En må rett å slett bare akseptere deg[;)]kroppen venner deg på det som kommer med nattamming å lite søvn å styr..
Hardt å være kvinne gitt..
 
Jeg også fløy på do i eninga i begynnelsen og var overlykkelig da jeg kunne roe ned do flyinga litt, men så kom det for allvor tilbake igjen da Lea ble større og lå stanga hue i blæra....trøsta er jo som Ylva sier at kroppen venner seg til nattevåk. Lykke til
 
Det er verst nå før livmora di kommer over skambeient.
Etterpå er det litt bedre noen uker, før det begynner og bli litt størrelse på barnet ditt.

eva
 
Velkommen i "tisse-klubben"!
Værre blir det! [;)]
 
Jeg merker det mest på at jeg er så utrolig tørst. Kanskje fordi vi skiller ut raskere? Jeg er kjempetørst om kvelden, men prøver å begrense vanndrikkinga for å slippe å stå opp mer enn en gang om natta. Men om morgenen kaster jeg meg over vannglasset igjen! Merkelig kropp om dagen ... [:D]
 
Jeg har ikke merket noe til det, men så har jeg jo ikke merket noe til noe annet heller da. [&:]
 
Skikkelig slitsomt med all denne do flyinga [:@]
Tror jeg er oppe 2-4 ganger hver natt for å tisse, og sånn har det vært siden tidlig i svangerskapet. Kan ikke si jeg gleder meg til det blir enda værre [8|]
 
springer på do i eningen[&:]
slitsomt, skulle fått betaling for hver gang[8D]
 
Jeg tisser noen ganger ofte på dagen, men på nattan er jeg bare oppe en gang...[:)]
 
Back
Topp