Må tisse hele tiden!

M+A=baby

Forumet er livet
Marsboerne
VIP
Sommerfuglene 2017
Trodde dette var noe som skulle bedre seh etter første trimester jeg. Men jeg må jo tisse HELE tiden. Dette er kjempeslitsom, spesielt når jeg er på jobb og ikke får gått fra eller jeg er på vei til og fra steder. Når jeg har pause på jobben tisser jeg alltid to ganger, men likevel må jeg på do 20 min etterpå. Det er så stressense hver gang jeg er alene på jobb. Og så har jeg jo hørt at det skal bli verre igjen i tredje trimester... Andre enn meg som har det sånn? Håper fortsatt på bedring.

Kan være uvi uten symptomer?! Jeg har uvi, som ikke vises på vanlig urinstix, men ble påvist ved dyrking.

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app

Uff, håper ikke det. Sjekker jo urinen hver gang jeg er hos jordmor. Er vel tre uker siden jeg var der sist. Skal dit om litt over en uke igjen. Men har hatt urinveisinfeksjon flere ganger uten symptomer....

Det er sånn for meg også, men tror det har noe med at lillemann sparker mye på blæra. Jeg må tisse selvom jeg akkurat har vært på do, jeg kan stå å holde på med noe uten å måtte tisse. Så brått må jeg tisse og holder på å tisse på meg.

Samme her. Vært oppe fem ganger så langt i natt. Går utover søvnen dette her.

Back
Topp