x1xTrine6
Gift med forumet
Må bare tilstå at jeg har gått bibelskole og koker kaffe i kirka hver ondsag.. Gikk på søndagskolen når jeg var liten men er konfirmert borgerlig. Sender barna mine på søndagskolen og forteller dem om Jesus hvis dem spør... Jeg tror på Gud og ber gjerne hvis jeg føler for det. Kan også ta meg en tur på byen og nyte alkohol og ramse opp stygge gloser... Hva er jeg? En lunken kristen som bibelen avskyr og jeg kommer ikke til himmelen før jeg tar et endelig standpunkt om å vie mitt liv fullstendig til gud...
Hva blir jeg? En forvirra person med et hjerte som brenner for menesker som har det vondt og prøver å se det beste i folk,selv om det er utrolig vanskelig.Forhatt og kaldt hykler når jeg egentlig bare er et helt vanlig forvirra menneske med rare meninger og humørsvingninger...
Noen som vil leke med meg?????
Er en smule overtrøtt.... det var liksom meningen dere skulle le da...
Hva blir jeg? En forvirra person med et hjerte som brenner for menesker som har det vondt og prøver å se det beste i folk,selv om det er utrolig vanskelig.Forhatt og kaldt hykler når jeg egentlig bare er et helt vanlig forvirra menneske med rare meninger og humørsvingninger...
Noen som vil leke med meg?????
Er en smule overtrøtt.... det var liksom meningen dere skulle le da...