Må til legen på fredag....

*Svartengel*

Forumet er livet
VIP
Fordi dei har funnet ut at eg har sukker i urinen[:'(][:'(][:'(][:'(]

jeg hadde også det en gang med aurora...men det var fordi jeg hadde drukket mye brus før jeg 
tok urinprøven..og da ble dem bekymret..for dem trodde jeg hadde diabetes..men så tok vi noen flere urinprøver og dem var fine! kan det være mye sukkerholdig drikke da?
[:)]

ORIGINAL: Rockeprinsessa

jeg hadde også det en gang med aurora...men det var fordi jeg hadde drukket mye brus før jeg 
tok urinprøven..og da ble dem bekymret..for dem trodde jeg hadde diabetes..men så tok vi noen flere urinprøver og dem var fine! kan det være mye sukkerholdig drikke da?
[:)]

Eg tok urinprøven på morgonen og så drikker eg ikkje brus, bare vatn....

Uff da.... Hørtes ikke noe gøy ut....
Men er heldigvis ikke sikkert det er svangerskapdiabetes da, er flere faktorer som kan spille inn heldigvis. Lykke til, krysser alt som krysses kan for deg!

ORIGINAL: Ariana

Uff da.... Hørtes ikke noe gøy ut....
Men er heldigvis ikke sikkert det er svangerskapdiabetes da, er flere faktorer som kan spille inn heldigvis. Lykke til, krysser alt som krysses kan for deg!

Nei er ikkje kjekt, eg trur ikkje det er diabetes men er litt ekkelt å tenkja på....

å nei...[:@] Jeg blir så urolig når jeg hører om dette. Jeg fikk selv streng beskjed av legen min om å passe på sukkerinntaket. (Begge mine foreldre har diabetes, mamma fikk det med min lillebror)

Lykke til hos legen, håper alt blir bra!

lykke til ho legen..krysser fingre å tær for deg:)

ORIGINAL: Anissa

å nei...[:@] Jeg blir så urolig når jeg hører om dette. Jeg fikk selv streng beskjed av legen min om å passe på sukkerinntaket. (Begge mine foreldre har diabetes, mamma fikk det med min lillebror)

Lykke til hos legen, håper alt blir bra!

Da som er merkeleg, me har ikkje det i familien og eg har kun spist frukt osv, ikkje noko godis/brus utenom litt i helgane.

Tusen takk for det[:)]

ORIGINAL: cassie sin mamma

lykke til ho legen..krysser fingre å tær for deg:)

Tusen takk[:)][:)]

Lykke til snuppa!!! Det går sikkert bra vet du[:)]

ORIGINAL: Amaryllis

Lykke til snuppa!!! Det går sikkert bra vet du[:)]

Ja eg håper det, men eg lure jo på kva eg har gjort gale då[:-][:-][:-] Har jo vore så sunn osv...

Jeg vil bare si at jeg har hatt sukker i urinen naar jeg har vaert hos legen. 2-3 paa utslag. Jeg tok en proeve paa fastende mage pga. det. Den var helt fin. Da sa legen at det var i orden. Neste gang hadde jeg sukker i urinen da ogsaa. Derfor skal jeg sjekkes for det naar jeg kommer hjem fra ferie, skikkelig, altsaa. Litt mye babbel [8D], men det jeg ville si, er at det kan vaere ingenting. Legen sa at det kan gi utslag pga. varme, hvis det er sol og saann ute, men at noen ogsaa bare har sukker i urinen uten at det er noen grunn til det. Jeg har heller ikke spist mye snop og den slags, sukkerholdig mat eller drikke. Alltid best aa sjekke det, selvfoelgelig, men ikke ta sorgen paa forskudd. [:)]

ORIGINAL: CrazyBeautiful

Jeg vil bare si at jeg har hatt sukker i urinen naar jeg har vaert hos legen. 2-3 paa utslag. Jeg tok en proeve paa fastende mage pga. det. Den var helt fin. Da sa legen at det var i orden. Neste gang hadde jeg sukker i urinen da ogsaa. Derfor skal jeg sjekkes for det naar jeg kommer hjem fra ferie, skikkelig, altsaa. Litt mye babbel [8D], men det jeg ville si, er at det kan vaere ingenting. Legen sa at det kan gi utslag pga. varme, hvis det er sol og saann ute, men at noen ogsaa bare har sukker i urinen uten at det er noen grunn til det. Jeg har heller ikke spist mye snop og den slags, sukkerholdig mat eller drikke. Alltid best aa sjekke det, selvfoelgelig, men ikke ta sorgen paa forskudd. [:)]

Tusen takk, akkurat slik eg føler det også, at det ikkje er noko men man begynner å lura iblant.

God du

Lykke til hos legen!! Skjønner godt du bekymrer deg, men alt er helt sikkert i orden[:)]
Skal tenke på deg[:)]

Auch, ikke gøy å få slike tilbakemeldinger, nei. Men krysser fingrene for at det går helt fint [;)]

Lykke til, får krysse fingre for at alt er som det skal da.

ORIGINAL: bettand

Lykke til, får krysse fingre for at alt er som det skal da.

Tusen takk, det går nok bra, men er ein ekkel beskjed å motta i posten.

ORIGINAL: sola89

Lykke til åss legen :) Håper ikke d er sukker i urinen da..

Det er alt funnet sukker i urinen min....

Back
Topp