HelloJulie
Blir kjent med forumet
Jeg har vært syk hele helgen!!
Feber, vondt i hodet og verker i kroppen... Influensa lignende følelse!
Holdt på å besvime på jobb på fredag...( men det tror jeg bare var fordi jeg var sliten )
Har lest litt på nett om feber i svangerskapet...
og tror jeg fant løsningen!
Selvom jeg håper jeg tar feil!!
Jeg jobber i barnehage... og for to uker siden hadde vi et barn der som fikk den
5. barnesykdom...
Jeg tenkte ikke noe mere over det, før jeg nå i helgen leste dette:
Parvovirusinfeksjon i svangerskapet. Kortvarig febersykdom, som av og til også gir leddsmerter i hender, håndledd og knær, av og til sammen med et lett utslett på kroppen og lemmene, kan være tegn på parvovirusinfeksjon i svangerskapet. Har du vært i kontakt med småbarn som har femte barnesykdom, og du selv ikke er immun, kan du være smittet med dette viruset. En parvovirusinfeksjon i svangerskapet kan øke risikoen for spontanabort og utvikling av blodmangel hos fosteret.
OMG!!! Tenk om jeg er smittet!!
Jeg skal til legen i dag å finne ut av det!!! Håper alt er bra!!!
Viste du at den 5. barnesykdom var farlig for oss gravide?????
Vel, nå vet du det!!!
Feber, vondt i hodet og verker i kroppen... Influensa lignende følelse!
Holdt på å besvime på jobb på fredag...( men det tror jeg bare var fordi jeg var sliten )
Har lest litt på nett om feber i svangerskapet...
og tror jeg fant løsningen!
Selvom jeg håper jeg tar feil!!
Jeg jobber i barnehage... og for to uker siden hadde vi et barn der som fikk den
5. barnesykdom...
Jeg tenkte ikke noe mere over det, før jeg nå i helgen leste dette:
Parvovirusinfeksjon i svangerskapet. Kortvarig febersykdom, som av og til også gir leddsmerter i hender, håndledd og knær, av og til sammen med et lett utslett på kroppen og lemmene, kan være tegn på parvovirusinfeksjon i svangerskapet. Har du vært i kontakt med småbarn som har femte barnesykdom, og du selv ikke er immun, kan du være smittet med dette viruset. En parvovirusinfeksjon i svangerskapet kan øke risikoen for spontanabort og utvikling av blodmangel hos fosteret.
OMG!!! Tenk om jeg er smittet!!
Jeg skal til legen i dag å finne ut av det!!! Håper alt er bra!!!
Viste du at den 5. barnesykdom var farlig for oss gravide?????
Vel, nå vet du det!!!