må takke for meg

BelleventerNr3

Glad i forumet
blodprøven fra tirsdag var gått ned til 400. Så her holder kroppen på å skille ut fosteret. Er ikke nødvendig med ultralyd da kan man si..

Nå tar vi nok en pause noen måneder, slik at neste baby kommer i 2013 en gang.
Skal snakke med legen på mandag om å få litt oppfølging og kanskje bli utredet for å se hvorfor eg har mistet 2 ganger på rad. Var ca 1 uke lengre denne gangen.. Så er i uke 6 noe skjærer seg..

Eg har hatt noen fine uker her med dere! Skal prøve å kikke innom av og til for å se hvordan det går med dere!

Så trist å høre! :( Håper dere får utredning snart, så 2013 er klart for dere!

Neeeei, ikke du ogsåKan godt forstå du vil ha en liten pause. Håper du får god oppfølging. Masse lykke til videre. Titt innom når du måtte føle for det. Trøsteklememoticon

Neiiii, ikke  du også. Så utrolig trist og dumt. <3 
Masse lykke til videre vennen <3 Skjønner godt dere vil ta en liten pause nå, og jeg  håper at ved  neste sv.skap vil lille spireliten holder seg i magehulen fram til termin..

*Goood klem fra meg*

mammatil2prinsesser skrev:
Neeeei, ikke du ogsåKan godt forstå du vil ha en liten pause. Håper du får god oppfølging. Masse lykke til videre. Titt innom når du måtte føle for det. Trøsteklememoticon

Sign =(

takk jenter!
Det er denne varmen vi har for hverandre, backupingen når noe er trist eller går galt, det er det eg kommer til å savne mest!!

baby2 skrev:

Så trist emoticon

Lykke til...

Huff, nå ble jeg også lei meg :( Det var ikke sånn det skulle gå!
Lykke til videre, håper se deg inne på et annet terminforum om ei lita stund!

mammatil2prinsesser skrev:

Så trist:-( Håper neste graviditet går fint for deg! Lykke til

Kjempe trist
Men masse lykke til videre 

Uff dette var trist å høre! :-( Håper vi får høre mere fra deg og at du snart blir gravid igjen! Sender deg mange varme tanker og krysser alt jeg har for deg og håper at det vil gå bra neste gang du blir gravid. Masse masse lykke til!

Jeg satt å tenkte på deg i dag i bussen, og håpte at alt var i orden med deg :( Men det var det vist ikke, blør du enda?? :( 

Sender deg en god klem, håper spiren sitter godt fast neste gang og at du får en utredning..! 

Masse lykke til videre, ble skikkelig lei meg nå :( Stor klem til deg

Lykkeliten_84 skrev:
Jeg satt å tenkte på deg i dag i bussen, og håpte at alt var i orden med deg :( Men det var det vist ikke, blør du enda?? :( 

Sender deg en god klem, håper spiren sitter godt fast neste gang og at du får en utredning..! 

Ja, blør enda. Tror kanskje spiren kom ut i dag.. Var en litt større klump som kom ut med blodet i dag, men eg er ikke sikker..
Eg blør ikke like mye. Så det er nok på vei til å gi seg.. Skal på kino med en venninne i morgen, så det skal bli litt godt.. Få litt annet å tenke på..

BelleNr3 skrev:

Lykkeliten_84 skrev:

Ja, blør enda. Tror kanskje spiren kom ut i dag.. Var en litt større klump som kom ut med blodet i dag, men eg er ikke sikker..
Eg blør ikke like mye. Så det er nok på vei til å gi seg.. Skal på kino med en venninne i morgen, så det skal bli litt godt.. Få litt annet å tenke på..

Huff :( Det er skikkelig trist, tror jeg hadde begynt å hylgråte hadde det vært meg..! Håper virkelig du får en nøye utredning, kan jo ikke være slik at du skal miste rundt samme uken hver gang :( Masse lykke til videre, og håper du får det fint på kino i morgen med venninna di! Klem

Å nei, dette var utrolig trist å lese!!
Skjønner godt at dere tar en pause. Håper neste spire klorer seg godt ast.
Masse lykke til videre! Klem

Back
Topp