må syte litt, snupper..

MaritS

Glad i forumet
her kommer mitt syteinnlegg.. I dag er jeg skikkelig uggen, null energi.
Har vert på jobb, det gikk relativt greit.. Hadde rett og slett null overskudd når jeg kom hjem. Har lagt rett ut siden. Kjempe trøtt, uggen i magen, hodepine osvosv..
Savner energi!!

Æsj, fikk helt frysninger i meg når jeg leste innlegget. Slike dager er IKKE kjekke, håper du får en bedre dag imorgen..

*Klemme på*

Æsj, fikk helt frysninger i meg når jeg leste innlegget. Slike dager er IKKE kjekke, håper du får en bedre dag imorgen..

*Klemme på*

Tusen takk

huff :( ikke noe morro med sånne dager, håper morra dagen blir bedre for deg snuppa!
*klem*

Huff og huff!!! Håper du er bedre nå!! Og at du ihvertfall får en bedre dag i morgen! [:)]

ORIGINAL: Mollå

Huff og huff!!! Håper du er bedre nå!! Og at du ihvertfall får en bedre dag i morgen! [:)]

Så snille dere er :) Er ennå kvalm og uvel, satser på en bedre dag i morgen :) Da har jeg fri!! Det skal bli deilig

ORIGINAL: MaritS

Så snille dere er :) Er ennå kvalm og uvel, satser på en bedre dag i morgen :) Da har jeg fri!! Det skal bli deilig

Du skal få en dag imorra, som rein og ubrukt står, med blanke ark og fargestifter til...[:)]

Du skal få en dag imorra, som rein og ubrukt står, med blanke ark og fargestifter til...

[:D][:D]

Back
Topp