Må syte litt jeg og.

Freja78

Elsker forumet
Over to-tre måneder nå, så har bekkenet og ryggen min vært helt håpløst kranglete. Egentlig siden jeg ble gravid, men tatt helt av de siste månedene. Jeg går til kiropraktor, han løsner opp. Og to-tre dager etter har jeg time hos jordmor, hun sjekker hodet på babyen i bekkenet og vips er alle smertene tilbake. Så jordmor trigger bekken og ryggsmerter hos meg rett og slett. Sist, så hadde jeg time hos jordmor samme dag til og med, så så lenge fikk jeg nyte den bedringen. Nå har jeg time hos jordmor på torsdag, så jeg har bestilt time hos kiropraktor senere den dagen. Problemet er at det er så inni h.... vondt! Jeg har perioder jeg ikke klarer å rette meg opp i ryggen, ryggen er helt hoven oppe ved skulderbladene, det verker overalt, til og med i magen og jeg er kvalm av smertene. Bekkenet er ikke stort bedre. Ti minutter på beina og det verker i hele underlivet og nedover i låra og opp i lysken. Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal holde ut helt til torsdag. Men å bruke 400 kroner nå blir som å kaste de ut av vinduet når jeg skal til jordmor da.

Uff, det hørtes ille ut! Dumt at den sjekken jordmor gjør forverrer de andre plagene dine. Kan liksom ikke la være å gjennomføre sjekken heller. Lurt å bestille kiropraktortime etter jordmortimen, håper det blir bedre for deg da :)

Jeg ville ha tatt det opp med jordmor jeg. Kanskje hun må undersøke deg på en annen måte. El sende deg på ekstra ul.
Skal jo ikke bli værre av oppfølgingen da.
God bedring og lykke til.

Sent from my GT-S5830i using BV Forum mobile app

Back
Topp