Må spørre om noe grisete..

Prox

Gift med forumet
Jeg våknet en dag sist uke med kjeempe vondt i mellomkjøttet :o
Der er sååå vondt når jeg tisser (enda) så jeg må besten stå og lene neg framover for å ikke få tiss der det er vondt.. Vanskelig å tørke seg er det også for jeg kommer borti..
Er det ikke veldig merkelig å plutselig våkne av noe sånt? Vi hadde ikke hatt sex eller noe, alt var som normalt :/
Kan gjøre vondt om jeg rører meg fort, skrever litt for mye o.l.. Sykt irriterende og det blir ikke bedre!!
Er dette en gravidgreie eller er det no annet griseri?:/

Sent from my iPhone using BV Forum

Kanskje du har fått ett sår, kutt eller en rift. Kan være noe klær/undertøy som har gnissa der og gjort det sårt. Kan bare huske at det har vært sånn vondt som du beskriver når det har vært noe sånt. Spesielt da jeg hadde sydd. Men har også hatt såkalt gnagsår som svidde noe utrolig når jeg tissa. Eller kanskje det er en urinveisinfeksjon?

Jeg våknet en dag sist uke med kjeempe vondt i mellomkjøttet :o
Der er sååå vondt når jeg tisser (enda) så jeg må besten stå og lene neg framover for å ikke få tiss der det er vondt.. Vanskelig å tørke seg er det også for jeg kommer borti..
Er det ikke veldig merkelig å plutselig våkne av noe sånt? Vi hadde ikke hatt sex eller noe, alt var som normalt :/
Kan gjøre vondt om jeg rører meg fort, skrever litt for mye o.l.. Sykt irriterende og det blir ikke bedre!!
Er dette en gravidgreie eller er det no annet griseri?:/

Er det vondt på huden eller innenfor? Kanskje det kan være noe utslett eller noe? Eller kanskje sopp? Er det rødt der eller har du ikke sjekket hehe?
Ville kanskje tatt en tur på apoteket og forklart det, mulig du kan få no krem for det :)

Ja sopp kan det også være... Det svir også og er veldig vanlig i graviditeten

Jeg ville dratt til legen med en urinprøve, og bedt om å få sjekket den :) Som de andre sier kan det være uvi eller sopp... Kan helt sikkert være rift eller noe sånt også, men greit å få avkreftet disse to hvertfall, eller evt. få behandling :)

Det er bare rødt.. Er liksom en flekk uten spesiell form :p så det ikke de første dagene men istad fikk jeg sett en rød flekk!
Får stikke innom apoteket først og høre hva dem sier :)

Det er ikke atme noen åpning heller, det er midt på om dere skjønner :p

Er det vondt på huden eller innenfor? Kanskje det kan være noe utslett eller noe? Eller kanskje sopp? Er det rødt der eller har du ikke sjekket hehe?
Ville kanskje tatt en tur på apoteket og forklart det, mulig du kan få no krem for det :)
Og det er vondt på huden når jeg kommer borti, rører meg for voldsomt eller det kommer urin på :o
Syns det var så rart at det kan svi sånn etter flere dager, men kanskje det ofte er fultig der sånn at det ikke får grodd :o

Haha så ikke ut som noe kvise :o kan hende det dukker opp en iløpet av de neste dagene!! :p

Jeg ville kanskje spurt legen ! Tror det er vanskelig for de på apoteket å vurdere ..

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Back
Topp