Må spørre igjen jeg...

fano

Gift med forumet
Jeg skal begynne på pergo nå på dag 5 i mensen og ta de til dag 9. Så fikk vi beskjed om at vi skulle hoppe i høyet på dag 11 ??? Jeg målte min siste eggløsning på dag 17 nå, er ikke dag 11 litt tidlig eller framskynder pergoen eggløsningen? Har ikke fått noe info på sykehuset bare en resept, derfor spør jeg så mye [8D]

Sikkert lurt å begynne og teste dag 11 med el test, for pergo kan gjøre noe med syklusene dine. Ellers så sies det at hvis man har sex annenhver dag fra dag 11 til 20 så treffer de fleste en el...... Men testing vil jo gi et svar......

ja, det stemmer, for det kan jo være at du får el tidligere enn vanlig når en går på pergo,men el kan og komme seinere enn vanlig. derfor er det lurt å ha sex fra dag 11 og anna hver dag framover[:D]

det husker eg fra når eg gikk på pergoen[:)]

så bare te å hoppe i høyet[:D]

dette med testing av el, skal ikke du ta blodprøve på dag 21 eller noe sånr????
eg slapp værtfall å teste her hjemme, eg syntes det ble for mye. med tanke på telling av korti en skal begynne på pillene og telling videre . eg gikk også på primolute for å få mens itilleg,så derfor slapp eg å sjekke el hjemme[:)]

Dag 11 er normalt litt tidlig, men aldri si aldri.
For meg holdt det på å gå feil med min inseminasjon ettersom jeg hadde fått el på egenhånd selv om jeg tok el sprøyta på dag 10 den dagen jeg var på ul og el var dagen etter. Jeg har normalt el på dag 12-15, mest vanlig 13-14. Så det kan forekomme...så bare sett igang du for sikkerhet skyld, kan tenkes el kommer et par dager før tiden på deg også. Så da er det bare å stå på fra dag 11 til du hvet du har hatt el......

jeg skal ikke ta noen blodprøve, og syklusene mine er sinsykt presise. Men dette blir spennende, har henta tablettene i dag så skal begynne på mensen nå som kommer i løpet av denne uka, hvis jeg ikke har vært heldig og truffet da [;)] Gud hvor optimist jeg er selv om jeg vet at sjangsene er veldig dårlige. Jeg vet ikke helt hvilken dager som er normale for meg og ha eggløsning da jeg ikke har testet dette veldig mye, men jeg gjorde det denne syklusen og kom fram til dag 17. Blir spennende [;)]

Back
Topp