Må spørre igjen jeg.. finner ikke tråden

mammatileijente

Forumet er livet
VIP
og husker ikke om jeg la inn eller ikke..

Men hvor ser man hvem som er pålogget? Prikken sa at man kunne se det nederst på siden.. men jeg finner ikke påloggede brukere noen steder! Hun sa hun hadde noter og at brukerne ønsket å få navnet på brukerene som er pålogget på topp.. men jeg finner dere ingen steder..

Og dette innlegget måtte jeg poste 5 ganger før det gikk igjennomemoticon

du må ut på forsiden for å se hvem som er påloget

Hvem som er pålogga ser du på forsiden. 

Så teit da.. burde ikke det vises inne på de forskjellige trådene?

Altså når man er inne på generelt.. så står alle som befinner seg der der.. osv..

det er helt idiotisk!! haater det nye designet! uoversiktlig og lite pent..
blir lite bv på meg fremover ..

MaiSeptAugSkatt skrev:
det er helt idiotisk!! haater det nye designet! uoversiktlig og lite pent..
blir lite bv på meg fremover ..

SIGN! Har ikke vært innpå i hele dag.. Pleier å henge innpå her hele døgnet.. Men, nå er det virkelig bare et ork å et "mas" om å gå inn her emoticon 

Synes det samme selv!

Og er så lei av å få sånn engelsk melding om at siden ikke er opp.. alt jeg gjør står og loader sååå sinnsykt lenge... kom ikke inn på generelt på over 1 time i ste..
Og at man må poste innleggene opptil 5 ganger før de går igjennom! Grrrr

Greit nok at de holder på.. men synes nesten de bare burde ha stengt hele dritten til de var helt ferdig jeg.. for dette er jo bare slitsomt.. Alt mangler jo.. smilene på venstre side.. man kan ikke se hvem som er inne på generelt.., inne på andre forum osv osv.. Synes hele greiene er blitt skikkelig dårlig.. og oppsettet er jo satt tilbake til 1990 tallet !

Back
Topp