må spørre her..

• Trådstarter Trådstarter eneli
  • Opprettet Opprettet
E

eneli

Guest
hvor mye er det vanlig å ta for babyklær når en skal selge? husker jo ikke hva jeg har betalt heller.. alt er kjøpt på h&m, cubus og lindex så det er ikke av det dyreste merkeklær akkurat, men hadde vært fint og fått litt for det for å kjøpe nye siden det er 3 søppelsekker med klær fra 0 til 2 år... + en stor pose med ullbody og ullongs til en verdi over 3000 kr nytt for ullklærne..

body?
bukse?
langermet skjorte?
ullbody?
ullongs?

Jeg pleier aldri å selge ett og ett plagg. Tar 100 år å bli kvitt alt..
Pleier å sette sammen klespakker, og selger hver klespakke for 150-200 kr.
Ca 30 plagg..

smash skrev:
Jeg pleier aldri å selge ett og ett plagg. Tar 100 år å bli kvitt alt..
Pleier å sette sammen klespakker, og selger hver klespakke for 150-200 kr.
Ca 30 plagg..

tenkte ikke selge ett og ett men lurte bare for å beregne ca pris.. :) har sortert i poser etter strl..

hva tror du om ullklær da? hvor mye kan jeg ta for en pose med bodyer og longser som kostet til sammen over 3000 kr nytt..?

Jeg hadde gitt bort klær fra de kjedene.

Kosinus skrev:
Jeg hadde gitt bort klær fra de kjedene.

skulle gjort det hadde det ikke vært for at jeg virkelig trenger di pengene jeg kan få for di...:( alt er bedre enn ingenting.. det er en go del tusen der, selv om det er fra di kjedene...  3 fulle søppelsekker + en stoor pose med ull..

Ullklærne har en større verdi enn resten, så det må du ta litt mer for, syns jeg.

Spørs jo på hvilken kvalitet og tilstand ullklærne har, om det er 100% ull, tykkvevd osv.. vanskelig å si uten å vite hva slags plagg det er.

1/3 av prisen på ullvarene er ofte ok, men som sagt mange faktorer å ta hensyn til.

Hvis du legger inn en annonse og priser det og ikke får noen respons, så har du nok priset det for dyrt. Da kan du jo bare gå inn og justere pris.

Jeg kjøpte 4 poser med klær i dag, og det betalte jeg 300,- for. Det er nok litt eksepjonelt.. har ikke vært borti lignende røverkjøp før.
Var mest bomullsklær her, men også 2 ulluer, en ulldress og 2 kjøredresser.

Handlet brukte plagg forrige uke også, og da var det priset plagg for plagg. Kostet stort sett 10, 20 og 30 kr for plaggene. Ullsokker 5 kr paret og en Polarn o Pyret-fleecedress for 70,-

Lurt å selge i størrelsespakker i hvert fall, for nå sitter vi med litt for mange 50-plagg. Går greit, for tenker å gi bort det jeg selv ikke trenger.

Back
Topp