Må spørre dere også

samaha27

Elsker forumet
nå er jeg litt forvirret så må høre hva dere ville lest også..d har seg sånn at etter jeg var på ultralyd så vet jeg at fosteret er 24uker nå..d som forvirrer meg er at da jeg går på fremsida her å går på uke 24 så står d at fosteret er i uke22[:-] for at jeg skal komme på den uka som fosteret er så må jeg lese uke 26..da jeg ser på uke 26 så er fosteret 24 uker som jeg vet mitt er..d er vel d som blir rett da at jeg leser den uka eller hva hadde dere gjort??kan jo liksom ikke lese om ett foster på 2uker yngre enn d mitt er..ble forvirrete dette, men håper dere skjønner

Hvis du registrerer termindatoen, så kommer barnets riktige alder automatisk opp på siden din[:)]

ORIGINAL: Lone_mor

ORIGINAL: samaha27

men åssen kan d bli riktig da fosteret er 24??hmmm

du er 24 uker gravid, men fosteret er 22 uker. det er "din graviditet" man går etter når man setter en termin. [:)]

ja, men jm sier at d er fosteret som er 24uker da er jo jeg 26??uff så forvirrende..hehe

svangerskapet blir rekna fra første dag i siste menstruasjon, og eggløsningen finner ikke sted før 2 uker etter første dag i siste mens. Så du er allerede 2 uker på vei når babyen blir lagd, hvis du skjønner![:)]

men åssen kan d bli riktig da fosteret er 24??hmmm

du er 24 uker gravid, men fosteret er 22 uker. det er "din graviditet" man går etter når man setter en termin. [:)]

ja, men jm sier at d er fosteret som er 24uker da er jo jeg 26??uff så forvirrende..hehe

jm mener nok at du er gravid i uke 24. man teller svangerskapett etter dine uker, ikke babyens. har aldri hørt en jordmor som regner svangerskapet i fosterets uker.

nei fosteret er 24 uker for jeg spurte første gang jeg var på ul hvor gammelt fosteret var..så etter d har jeg lest etter uka til foster..jeg mener d er d som blir rett da man vet uka til fosteret..forvirrende[8D]

Back
Topp