Må slimproppen gå...

MH

Forelsket i forumet
...før riene starter?!

Kan riene komme uten for som helst forvarsel?! Prøver febrilsk å holde motet oppe og tro at noe kan begynne å skje av seg selv. Men har ingen tegn på at slutten nærmer seg :-(

Det er fryktelig frustrerende å ikke kjenne noen form for fremgang 5 dager på overtid!!!!!

(Selv om det er godt å slippe plager. Eg vet... Men magen er plagsom nok den! ) :-P

Har det på akkurat samme måte, 9 dager over :(

Håper det starter selv, så jeg slipper å vente de siste dagene som er igjen før igangsetting :)

Har det på akkurat samme måte, 9 dager over :(

Håper det starter selv, så jeg slipper å vente de siste dagene som er igjen før igangsetting :)

Krysser fingrer og tær for oss begge! Sykt fortvilende dette... Vært inne på sykehus på kontroll?

Merka ikke noe til det, ble ikke gradvis sterkere rier heller. Startet rett på 1 min lengde med 1-3 min mellom, vannet tok de under pressriene. Den eneste dagen jeg ikke hadde fødetegn, bortsett fra en kort periode med sterke menssmerter rett før riene kom, trodde det var maserier :p

Slimproppen min gikk på 6 cm på føden. Hadde ikke et eneste tegn på fødsel før jeg våknet på natta med rier på 4 min mellomrom. Hadde ikke en kynner engang;)

Krysser fingrer og tær for oss begge! Sykt fortvilende dette... Vært inne på sykehus på kontroll?

Var på overtidskontroll 6 dager over, og på ctg kontroll idag.. Her liker visst frøkna seg godt, så hu har god tid :P

Sniker fra januar :-)
Med førstemann så ikke noe til slimproppen i det hele tatt...mulig det var den som kom på dag 6 på overtid da jordmor strippet meg.
Lykke til!!!! :-)

Var på overtidskontroll 6 dager over, og på ctg kontroll idag.. Her liker visst frøkna seg godt, så hu har god tid :P

Skal på første kontroll 9 dager på overtid. Syns det er lenge. I tilfelle baby ikke skulle være fornøyd. Men vet jo ikke hva som er normalt :-P

Bra småen trives. Mistenker at det er tilfellet her også. Det er vel for kaldt ute ;-)

Skal på første kontroll 9 dager på overtid. Syns det er lenge. I tilfelle baby ikke skulle være fornøyd. Men vet jo ikke hva som er normalt :-P

Bra småen trives. Mistenker at det er tilfellet her også. Det er vel for kaldt ute ;-)

Tror det varierer litt fra sykehus til sykehus, her er det vanlig fra dag 7 til 9 tror jeg :) Jeg har tenkt det samme, er vel godt og behagelig der inne ;)

Så ikke noen propp før jeg våknet med rier, og jeg sjekket ganske ofte etter den proppen :p Tror den gikk med vannet, under pressriene.

Så aldri noe til slimproppen ved første fødsel, men ved andre fødsel var slimproppen første tegn. Spent på hvordan det blir nå:-)

Fødselen begynte med vannavgang første gangen, men det var bare sånn bittelitt sildring. Så har til gode å oppleve "the big splash":-) Det hadde vært noe:-)

Ja det hadde vært artig å oppleve det! Litt action ;-)

(Men nå bryr eg meg lite om hvordan. Så lenge det bare skjer... NOE!)

Back
Topp