Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å! Det er så godt med hjemmelaget karamellpudding! Vi skal feire bursdag i helgen med masse gjester i morgen, så da må det bakes litt kakerFlink du er dajeg synes jeg var flink som hsr laget karamellpudding i dag!
Sava!!! Det må man skryte om!!!!Akkurat nå baker jeg to brød, to kaker og steker sveler samtidig
Merker at jeg blir mye fortere sliten i ryggen enn før! Var ikke sånn forrige gang...
Merker at kvalmen er på vei, så må smi mens jernet fortsatt er varmtSava!!! Det må man skryte om!!!!godt noen er i bedre driv for her har kvalmen kommet med full styrke. Så sofa og TV er alt jeg orker!! Godt det er helg!!
![]()
Å! Det er så godt med hjemmelaget karamellpudding! Vi skal feire bursdag i helgen med masse gjester i morgen, så da må det bakes litt kaker![]()
Ja, over 20. Gleder meg masse, men kommer nok til å være veldig sliten etterpåJa er greit å få alt unnagjort i en fei
Gøy med bursdag dablir det stort selskap?
Ja e kjempegodt! Gleder meg til p smake i morgen!
Ja det tror jegJa, over 20. Gleder meg masse, men kommer nok til å være veldig sliten etterpå![]()
Ja, over 20. Gleder meg masse, men kommer nok til å være veldig sliten etterpå![]()
Nei, det er altfor tidlig. Er 12 uker i slutten av november, men hvis formen og kroppen tillater det så venter vi til jul.Så flink du er! Det er jo en god del folk på besøk
Har du delt/skal du dele nyheten eller er gjestene lykkelig uvitende om graviditeten?
Og hvem har bursdag?![]()
Nei, det er altfor tidlig. Er 12 uker i slutten av november, men hvis formen og kroppen tillater det så venter vi til jul.
Mini ble to år i går, så vi feirer både i dag og i morgen![]()