Må skryte litt!!!

Merri24

Gift med forumet
I går var den årlige julekonserten i kirka her, og da deltok hele familien:) Store snuppa sang faktisk to sanger!! Den ene hadde hun solo på et vers inni en sang, og den andre sang hun sammen med to til. Synes ikke det er verst av ei lita tuppe på 2,5!! Og foran en full kirke!! Sjøl hadde jeg lille snuppa på armen og sang Baby's first christmas, en koselig sang:) Og mannen min sang flere sanger og spilte på det meste:) Så da var det unnagjort til jul!

så utrolig koselig det hørtes ut [:D] og imponert over størsta di som sang helt alene [:D]! wow!

ORIGINAL: 3xS

så utrolig koselig det hørtes ut [:D] og imponert over størsta di som sang helt alene [:D]! wow!

Oi! Ja, det var kjempeimponerende. Her kan vesla synge mange sanger...men foran folk blir hun for flau, så da blir hun helt stille. Og hun er god på tekst, men bommer helt på melodien (akkurat som mammaen [;)] ). Så det må jeg si var svært imponerende.

Fikk du fanget det på film? [:D]

Imponerende! Flinke jenta di[:D] Og deg[;)]

Imponerende! [:)] Her går det bare i bjørnen soso fali... og bæbæ lille hull... [:D]

Vi fikk det på film, ja:) Gleder meg til å se. Det var ikke en enkel sang heller, og på de siste øvelsene og generalprøven slo hun seg helt vrang og skulle IKKE synge.. Så vi var jo veldig spente på konserten, men da jeg spurte henne om hun ville så sa hun jaja! Og så gjorde hun som hun skulle:) Flinke jenta!

Back
Topp