Må skryte litt :P

vj88

Glad i forumet
Ser det er så mange som "sliter" med familiene sine med blanding av vogn og utstyr osv.
Så da kjenner eg at eg er utroligt heldig med både mine og svigers =)

Her gikk eg gravid i 2008 sisst med gullgutten vårs. Mor og hele min familie "massa" om at eg måte se på ting og tang til gutten også skulle eg gi beskjed på hva eg ville ha, skulle ikke se på pris eller noe. Så meg og mor var ute og kjøpte vogn, stellebord og små ting som babyer trenger =)

Så etter gutten kom var svigers og sambo ute og kjøpte seng og alt til senga på ikea =) Ei seng eg har ennå til gullgutten vårs =) og kommer til å ha til jenta i magen.

Alle hos oss hadde oss med eller spurte hva vi ville ha. Også fordi både mor og svigermor er veldig på det at det var vårs unge og me skulle bestemme, dei er bare besteforeldre som kom med goe råd =)

Så det var min skrøyte tråd =)

Så heldige dere er da :D 
Er jo kjempe snilt av familien deres.

Her slipper jeg også mas fra noen....... For ingen hjelper til å kjøpe noe
Jeg forventer det heller ikke da ;)

Jeg forlanger heller ikke noe,eller tenker at mine foreldre/svigers skal kjøpe noe=) Kos for dem som gjør det!

Hadde mine foreldre kjøpt noe av utstyr til oss, hadde mine 4 brødre (2 av dem), gått totalt amok og skjelt ut både oss og mine foreldre. Er en del rivalisering der,fra dies side,siden jeg er eneste jenta og minstemann.Så mine foreldre tør ikke kjøpe noe til oss i frykt for bråk,så den er jo lei. At dem  må kjøpe evt. klær i skjul til oss...men men. Så vær kjempe glad for at dere blir spantapå uten å opnå bråk=)

Eg er størst og sambo er størst og første barnebarn hos begge =) og Oldebarn=) så de var litt spesielt =)

Med både mor og far har dei fått ting fra foreldre og familie når dei har fått oss 3 søsken så de har på ein måte blitt ein tradisjon. Mor fikk vogn av mormor og morfar når hun fikk meg så då ville hu gjer det samme =)

Syns de var kjempe kjekkt at foreldre og besteforeldre ville hjelpe oss, for de er faktisk dyrt å kjøpe alt nytt, når du ikke har noe fra før =)

Men har jo fått den slengt i tryne av venner og bekjente at vi er sååå utskjemt for at vi fikk alt. Blir aldri klokk på hva som er rett og ikke...  Må ta ting folk sier med ei klyppe salt av og til..

Så deilig :D Har det nesten på samme måte vi også, bare at vi får penger til å kjøpe det vi trenger til mini da ;)

Herligt =) Er så takknemlig for det, disse tingene me fikk skal eg og bruke nå så me slipper jo å kjøpe noe nå og =)

Vi var veldig heldige vi også som har så snille foreldre og besteforeldre! Vi fikk ny emmaljunga vogn av svigermor og svigerfar, Seng og madrass av besteforeldrene til kjæresten, stellebord av mutter`n og samboeren og masse klær og diverse annet utstyr av andre familiemedlemmer :) Utrolig Snilt av dem og kjempe fint for oss som egentlig så på det som en selvfølge at vi skulle kjøpe alt selv :)

Eneste vi trenger og kjøpe nytt til lille spira vår er sprinkelseng, siden storebror bruker sin enda :)

Heldig du er ja! Eg har også kjempesnille foreldre og svigers. men de har ikkje kjøpt noke sont stort til oss.. men det skulle egentlig bare mangle her i gården :) vi har to fulle inntekter og tener nok bedre enn både mine og hans foreldre. Så det hadde blitt dumt og de skulle betale slike ting!

Men vi får fine heimestrikka gaver og sont da :) set setter eg veldig pris på!

Back
Topp